Efikasno oglašavanje na YouTubeu

Efikasno oglašavanje na YouTubeu

Pretvorite pažnju korisnika u akciju

Efikasno oglašavanje na YouTubeu zna biti vrlo izazovno za oglašivače. Kako pažnju korisnika pretvoriti u konkretnu akciju, kupnju, dolazak u našu trgovinu, on-line kupnju?

U konstantnom, da ne kažemo svakodnevnom razvoju digitalnih medijskih formi, postizanje/dostizanje rezultata može biti složeno, osobito kada je riječ o online videozapisima.

Uvidi i preporuke za efikasno oglašavanje na YouTubeu u priloženom dokumentu potkrijepljeni su istraživanjima, kao i studije slučaja iz najuspješnijih YouTube kampanja.

Bez obzira na to želite li potaknuti svijest/awareness, razmatranje/consideration, konverziju, moći ćete pronaći savjete i smjernice koje će vam pomoći u ostvarivanju rezultata na YouTube-u.

Ukoliko Vam se dokument ne prikazuje, refreshajte OVDJE.

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ostale objave

Globalni digitalni izvještaj za 2018.

Digitalni izvještaj za 2018. – više od 4 miljarde ljudi koristi se Internetom Globalni Digitalni izvještaj za 2018., kojeg provode…

Pročitajte više
Stigao novi redizajnirani Gmail

Stigao novi redizajnirani Gmail

Tijekom današnjeg dana dobivamo novu verziju popularnog gmail-a, tvrde iz Googlea Povjerljivi način rada novog gmail-a Gmail uvodi tzv. Confidential…

Pročitajte više
Kliknite na, Facebook 'Aplikacije i web mjesta' i provjerite s kim ste dijelili svoje podatke

Provjerite s kojim aplikacijama ste dijelili vaše podatke putem Facebooka

Kliknite na, Facebook ‘Aplikacije i web mjesta’ Sve informacije koje objavite na društvenim mrežama, kao što je Facebook, naizgled bezopasne…

Pročitajte više
Googleova tražilica od sada prvo čita web stranice za mobitele

Googleova tražilica od sada prvo ‘čita’ mobilne web stranice – provjerite Google Search Consolu

Mobile first indexing Google je s 30. travnjom 2018., počeo slati obavijesti webmasterima putem Google search console, u kojima je…

Pročitajte više
LinkedIN slavi 15. rođendan

LinkedIN slavi 15. rođendan :)

Prije 15 godina, u dnevnoj sobi, rodio se LinkedIN 🙂 LinkedIN Suosnivač i potpredsjednik za razvoj proizvoda Allen Blue, izjavio…

Pročitajte više

Ostali članci

wavo

DigitalSpot
Politika Privatnosti

Politika privatnosti i uvjeti korištenja osobnih podataka. Saznajte Više