Google

bedž Google partnera

Kako steći bedž Google Partnera™?

Reading Time: 4 minutes

Digitalac SPOT ON  Google Partner Tvrtka™

Nakon što se vaša tvrtka pridruži besplatnom programu Google Partners™, može se kvalificirati za status Google partnera i bedž Google Partnera.

Stjecanje statusa partnera,  bedž Google Partnera™, znači da je vaša tvrtka dokazala vještine i stručnost u upotrebi Google Adsa, ispunila uvjete potrošnje na Google oglase, ostvarila rast prihoda za tvrtku i klijente te da uspješno razvija i povećava vlastitu bazu klijenata.

Status partnera pružit će vašoj tvrtki pristup nizu pogodnosti, uključujući bedž Google partnera koji možete prikazati na svojoj web-lokaciji i marketinškim materijalima.

Pogodnosti

Ovo su neke od pogodnosti ostvarivanja statusa partnera:

  • Bedž Google partnera: postoje dvije razine bedževa za partnere koje tvrtka može steći – bedž Google partnera i bedž Premier Google partnera. Bedž koji je vaša tvrtka stekla možete upotrijebiti na svojoj web-lokaciji, ostalim online entitetima i offline marketinškim materijalima.
  • Specijalizacije za tvrtke: steknite specijalizacije za tvrtke da biste pokazali stručnost svoje tvrtke u području određenih proizvoda.
  • Povezivanje s Googleom: primajte pozivnice za ekskluzivne Googleove događaje i ostvarite pristup različitim razinama obuke i podrške.

Saznajte više o pogodnostima statusa Google partnera

Preduvjeti koje treba ispuniti za bedž partnera

I bedž partnera i bedž Premier partnera pokazuju da Google prepoznaje vašu tvrtku kao Google partnera. Međutim, vodećim tvrtkama s većom potrošnjom koje su stekle dodatne certifikate i ispunile uvjete izvedbe Google nudi bedž Premier partnera da bi se mogle dodatno istaknuti.

Tablica u nastavku prikazuje što trebate napraviti da bismo vas uzeli u obzir za stjecanje pojedinog bedža.  Google pregledava i tvrtke koje žele steći bedž i one koje ga žele zadržati.

U nastavku pročitajte više o svakom uvjetu.

KriterijiBedž partneraBedž Premier partnera
CertifikatJedan korisnik koji je certificiran za Google Ads i ima administratorski ili standardni pristup tvrtkinom računu upravitelja Google Adsa ili računu podupravitelja. Dva korisnika koja su certificirana za Google Ads i imaju administratorski ili standardni pristup tvrtkinom računu upravitelja Google Adsa ili računu podupravitelja. 
PotrošnjaIspunite uvjet potrošnje na oglase od najmanje 10.000 USD u razdoblju od 90 danana svojim upravljanim računima da biste pokazali da vaša tvrtka dobro posluje.Ispunite uvjet veće potrošnje na svojim upravljanim računima da biste pokazali da vaša tvrtka dobro posluje.
Izvedba tvrtkeIspunite uvjet izvedbe ostvarivanjem solidnog ukupnog prihoda od oglasa i rasta, kao i održavanjem i povećavanjem svoje baze klijenata.Ispunite uvjet izvedbe ostvarivanjem solidnog ukupnog prihoda od oglasa i rasta, kao i održavanjem i povećavanjem svoje baze klijenata.

Certifikat

Kako biste osigurali da se vaši certifikati ubrajaju u status bedža i specijalizacija vaše tvrtke, poduzmite korake u nastavku.

  1. Certificirani korisnici moraju podijeliti svoje informacije iz Academy for Adsa.
  2. Korisnici certificirani uz osobne e-adrese moraju dodati e-adresu tvrtke u Academy for Ads radi ispravne atribucije.
  3. Certificirani korisnici trebaju imati administratorsku ili standardnu razinu pristupa računu upravitelja ili podupravitelja Google Adsa.

Napomena: ako na računu programa Academy for Ads upotrebljavate osobnu e-adresu, trebate na stranicu korisničkog profila programa Academy for Ads dodati e-adresu tvrtke koja se upotrebljava za tvrtkin račun upravitelja ili račun podupravitelja. Adresu možete unijeti u polje “E-adresa tvrtke”. Ako na računu programa Academy for Ads upotrebljavate e-adresu tvrtke, to treba biti ona e-adresa koja se upotrebljava za tvrtkin račun upravitelja ili račun podupravitelja.

Slijedi popis uvjeta certifikata:

  • bedž partnera: najmanje jedna povezana osoba treba biti certificirana za Google Ads
  • bedž Premier partnera: najmanje dvije povezane osobe trebaju biti certificirane za Google Ads

Da bi osoba postala certificirana za Google Ads, mora položiti Poznavanje osnova Google Adsa i jedno od dodatnih ocjenjivanja iz oglašavanja koja su dostupna u programu Academy for Ads. Dodatna su ocjenjivanja Oglašavanje na pretraživačkoj mreži, Oglašavanje na prikazivačkoj mreži, Mobilno oglašavanje, Videooglašavanje i Oglašavanje na Google Shoppingu.

Saznajte više o tome kako steći certifikat.

Potrošnja

Da bi Partners utvrdio ispunjava li vaša tvrtka uvjet potrošnje, analizira račun upravitelja Google Adsa vaše tvrtke.

Da biste ispunili uvjet potrošnje, morate zadovoljiti sljedeće kriterije:

  • najmanje 10.000 USD (ili ekvivalentan iznos u lokalnoj valuti) u ukupnoj potrošnji za Google oglase u posljednjih 90 kalendarskih dana.

Da bi stekle bedž Premier partnera, tvrtke moraju pokazati višu razinu potrošnje. Pragovi potrošnje razlikuju se ovisno o zemlji i tržišnom području.

Napomena: broj vaše potrošnje (u USD) sada se može pronaći u Partnersu i za bedževe partnera i za specijalizacije za tvrtke.

Izvedba tvrtke

Da bi Partners utvrdio ispunjava li vaša tvrtka uvjet izvedbe, analizira račun upravitelja Google Adsa vaše tvrtke.

Slijedi popis različitih kriterija koje će Partners razmotriti da bi utvrdio ispunjava li vaša tvrtka uvjet izvedbe:

  • rast prihoda klijenata
  • zadržavanje klijenata
  • ukupni rast prihoda
  • povećanje broja oglašivača.

Prilikom procjene općenite izvedbe vaše tvrtke Partners u obzir uzima račune klijenata povezane s računom upravitelja tijekom razdoblja od 18 mjeseci. Partners zahtijeva da aktivnost potrošnje na računu upravitelja traje najmanje 12 mjeseci.

Ako se tijekom tih 18 mjeseci račun klijenta poveže s računom upravitelja vaše tvrtke i u istom se razdoblju veza između njih prekine, u obzir ćemo uzeti samo potrošnju ostvarenu kad su računi bili povezani.

Ocjenu izvedbe svoje tvrtke poboljšat ćete boljim razumijevanjem marketinških ciljeva svojih klijenata i povećanjem uspješnosti njihovih kampanja u Google Adsu kroz postizanje tih ciljeva.

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Kako prilagoditi oglašavanje za vrijeme praznika?

Reading Time: 3 minutes

Holiday Retail Playbook 2019.

 

E-commerce bilježi godišnji (YoY) rast po stopama od 18%, a prihodi retailera prošle godine su iznosili 853 miljarde USA $.

U PDF dokumentu pronaći ćete primjere dobrih praksa (čitajte: kako efiksno povećati prodaju/maloprodaju/retail) oglašavanja za vrijeme praznika brandova poput: IKEA-e, Elite SEM & Big 5 Sporting Goods, UK maloprodajnog lanca Made.com, američkog GameStop-a, Magazines.com, brazilskog sportskog retailera Centauro-a. *(Ukoliko Vam se dokument ne prikazuje, refreshajte OVDJE )

Izvori:
1. Mastercard Advisors, January 2019; Ipsos/Google Holiday 2018 2. Google/Ipsos, Omnichannel Holiday Study, November 2018 – January 2019, US, n=5,543 online Americans 18+ who shopped in the past two days 3. Google/Ipsos, Omnichannel Holiday Study, November 2018 – January 2019, US, n=5,543 online Americans 18+ who shopped in the past two days. [Occasional: Holiday Shopping Occasions for Shoppers Who Have Conducted Activity in P48H (n= 7769)] 4. Forrester Analytics: Digital-Influenced Retail Sales Forecast, 2018 To 2023 (US) 5. Google/Ipsos, Omnichannel Holiday Study, November 2018 – January 2019, US, n=5,543 online Americans 18+ who shopped in the past two days. [Occasional: Holiday Shopping Occasions for Shoppers Who Have Conducted Activity in P48H and Made An Online Purchase (n= 3918) 6. Google/Ipsos, Omnichannel Holiday Study, November 2018 – January 2019, US, n=5,543 online Americans 18+ who shopped in the past two days 7. Based on data from Google Analytics accounts that have authorized Google to share website data in an aggregated way. US only. January – December 2017 8. Google / Ipsos, Jan. 2019, Playbook Omnibus 2019, n=1,610 US online smartphone users, 18+ 9. Google Data, US, Sept-Dec 2015, 2016, 2017 10. Google/Ipsos, Omnichannel Holiday Study, November 2018 – January 2019, US, n=5,543 online Americans 18+ who shopped in the past two days. [Occasional: Holiday Shopping Occasions for Shoppers Who Have Conducted Activity in P48H (n= 7769)] 11. Google/Ipsos, Omnichannel Holiday Study, November 2018 – January 2019, US, n=454 online Americans 18+ who shopped in the past two days (week of Dec 13-19, 2018) 12. Google/Ipsos, Omnichannel Holiday Study , November 2018 – January 2019, Online survey, US, n=5,543 online Americans 18+ who shopped in the past two days. (n=488) 13. Google/Ipsos, Omnichannel Holiday Study, November 2018 – January 2019, US, n=5,543 online Americans 18+ who shopped in the past two days 14. Google/Ipsos, Omnichannel Holiday Study, November 2018 – January 2019, US, n=5,543 online Americans 18+ who shopped in the past two days 15. Google/Ipsos, Omnichannel Holiday Study, November 2018 – January 2019, US, n=5,543 online Americans 18+ who shopped in the past two days 16. Capgemini, Making the Digital Connection: Why Physical Retail Stores Need a Reboot (January, 2017) as quoted in eMarketer 17. Google Data, US, April 2015 – March 2016 vs. April 2017 – March 2018 18. Google/SOASTA, “The State of Online Retail Performance,” April 2017 19. Google/Ipsos, Omnichannel Holiday Study, November 2018 – January 2019, US, n=5,543 online Americans 18+ who shopped in the past two days 20. Google Data, US, Jan – June 2015 vs. Jan – June 2017 21. Google/Magid Advisors, Global (U.S., CA, BR, U.K., DE, FR, JP, IN, KR, AU), “The Role of Digital Video in People’s Lives,” n=20,000, A18–64 general online population, August 2018 22. Google/Ipsos, Global (U.S., CA, BR, U.K., DE, FR, JP, IN, KR, AU), “How People Shop with YouTube” Study, 18–64-year-olds who go online at least monthly and have purchased something in the last year, n=24,017, July 2018 23. Google/Ipsos, Global (U.S., CA, BR, U.K., DE, FR, JP, IN, KR, AU), “How People Shop with YouTube” Study, 18–64-year-olds who go online at least monthly and have purchased something in the last year, n=24,017, July 2018 24. Google Data, Feb – May 2018. Based on A/B traffic split for 50 advertisers with Smart Shopping campaigns spend > $4k and comparable spend is within 50% 25. Google internal data, 2016 26. Google internal data: this will vary by client, business type and extension type, among other factors, and Google cannot guarantee this or any uplift 27. Google Data, US, Jan – Jun 2015 vs. Jan – Jun 2017 28. Google Data, US, Nov – Dec 2017 29. Google/Ipsos, “Shopping Tracker”, January-December 2018, Online survey, US, Adults 18+ n=11191 online shoppers past 2 days.

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Google Marketing Live 2019.

Google Marketing Live 2019.

Reading Time: < 1 minute

Najnovije informacije vezane uz Google Adse, Analitiku i ostale Google platforme

Google Marketing Live 2019. donosi nam prvi pogled na nove značajke i alate koji će vam pomoći transformirati digitalno poslovanje vaše tvrtke.

Imajte pristup najnovijim saznanjima i trendovima koji oblikuju budućnost industrije, danas 🙂

U PDF-u su sumirani svi noviteti objavljeni s nedavne konferencije, Google Marketing Live 2019. San Francisco. (Ukoliko Vam se dokument ne prikazuje, refreshajte OVDJE )

Google Marketing Live 2019. – Google Ads noviteti

Novi tip kampanja – Discovery Ads

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Google search konzola u 'Star Wars' modu

Google search konzola u ‘Star Wars’ modu

Reading Time: 2 minutes

May The 4th be With You:)


Google Search Konzola je za 4. svibnja (May The Fourth, ili 4. svibnja, službeni je dan “Ratova zvijezda“. Datum je odabran kao zgodna igra riječi s “jedijevskim” motom “May The Force Be With You”, odnosno “Neka Sila bude s vama”) izmijenila sučelje kako bi se pridružila čestitarskom danu za sve fanove “Star Warsa”.

Screen-Shot-2019-05-04-at-1.48.10-PM
may-4th-b-w-u

U izvješću o izvedbi rezultata pretraživanja/performance, vidjet ćete da možete filtrirati rezultate prema galaksiji.

p.s
spoiler alert za pretraživanje Far. Far Galaxy: Sorry–“Far, far away” galaxy data is from a long time ago: Search Console supports only 16 months of data.?

Kada kliknete različite poruke o statusu u izvješću Pokrivenost indeksa, Google Search Konzola ‘izbaciti’ će poruku/e  u obliku različitih znakova i zvukova iz Ratova zvijezda:) (zvuk svjetlosnog/laserskog mača Luke Skywalkera, primjerice:)

Ako je URL “valid”, vidjet ćete poruku svima omiljenog Sith Lorda koji kaže: “Sila je jaka u njima”

Ako URL vrati dosadnu grešku, vidjet ćete poruku iz dosadnog Gungana iz Epizode 1.

 

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Plaćanje po konverziji u display kampanjama

Plaćanje po konverziji u display kampanjama

Reading Time: 2 minutes

U postavljanju bidding strategije/licitacije, moguće je izabrati plaćanje po konverziji u display kampanjama. Na ovaj način možete dodatno povećati efikasnost Google display kampanja ( u ovisnosti o odabranom cilju vašeg poslovanja), u kojima se obično licitira po modelu manual CPC ili CPM modela, gdje se plaća klik na display oglas ili cijena za 1.000 prikazanih oglasa.

Plaćanje po konverziji u display kampanjama znači da plaćate samo kada netko ostvari vašu definiranu konverziju na webu ili aplikaciji – i nikada nećete platiti iznad cijene koju ste definirali za akviziciju odnosno  konverziju (tCPA).

Plaćanje po konverziji u display kampanjama

Pretpostavimo da je Vaš ciljani CPA 100 HRK, a tijekom mjesec dana ili n vremena ste ostvarili 30 konverzija. Platit ćete 3.000 kuna, sa stvarnim CPA-om od 100 HRK. Treba naglasti da pri tom nećete plaćati za klikove ili pojavljivanja Vaših oglasa (ovime display postaje vrlo sličan search modelu kampanje, kada se plaća isključivo klik na Vaš oglas).

Plaćanje po konverziji u display kampanjama

Da bi ste mogli koristiti ovaj tip biddinga, Plaćanje po konverziji u display kampanjama, morate zadovoljiti kriterij, a to je ostvarenih 100 konverzija u posljednjih 30 dana, u protivnom vaš account će biti ‘ineligible’ odnosno nedotupan za ovakvu vrst licitiranja.

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

APEL GRAĐANIMA, COVID-19

#OSTANIMOODGOVORNI Čuvajmo naše zdravlje i zdravlje naših bližnjih! U SLUČAJU SIMPTOMA KORONAVIRUSA Simptomi: kašalj, grlobolja, curenje iz nosa, temperatura, glavobolja, otežano disanje, drhtavica. Izolirajte se od najbližih i nazovite svoga liječnika obiteljske medicine, koji će vam dati upute za daljnje postupanje te, prema potrebi, kontaktirati nadležnog epidemiologa. Besplatni Telefon: 0800 9999