Želite biti što bolje pozicionirani na Google-u?

On site optimizacija web stranica

Optimizacija web stranica za svoj cilj ima da web bude pronađen osim po svom imenu, također i po ključnim riječima koje opisuju djelatnost te da bude pozicioniran što bolje. ‘Što bolje’ pozicioniran je u svakom slučaju težiti biti na prvoj stranici npr. Googlea ili nekog drugog pretraživača.

On site optimizacija web stranica uključuje sve ono što radimo na webu, kako u tehničkom, tako i sadržajnom smislu. Tehnički dio uključuje:

  • planiranje arhitekture weba
  • odabir sustava za upravljanje sadržajem
  • sitemaps – izrada mape sadržaja weba

Bez obzira radimo li optimzaciju na već postojećem webu ili radimo novi web, on site optimizacija web-a može se podijeliti u faze:

  • Priprema – definiramo što naš web promovira, proizvod/uslugu, te tko su naši potencijalni kupci. Kupci mogu biti različitih demografskih obilježja, geografskih ili psihografskih. Dakle, moramo definirati tko su naši korisnici, gdje se nalaze.
  • Analiza – obuhvaća analizu ideksiranih stranica tj. rezultata u bazi tražilice, strukturu URL-ova, kvalitetu koda
  • Provedba – podrazumijeva analizu korisničkih upita prema tražilici, za što se koriste specijalizirani alati i servisi (Google keyword planner, Google search console, Google trends, Global market finder)
  • Mjerenje i analiza – cilj nam je mjerenjem i analizom doći do informacija o efikasnosti promjena koje smo napravili u ranijim fazama. Za podatke i analizu služi nam Google Analytics pomoću kojeg određujemo u kojem smjeru ide daljnja optimizacija.

Off site optimizacija web stranica

Offsite optimizacija weba uključuje izgradnju dolaznih linkova, s relevatnih stranica i sadržaja, na naš web. Ovisno o broju poveznica/linkova na pojedine stranice našeg weba, tražilica (mislimo na Google), će odrediti koliko je naš web važan. Osim link buildinga, osnosno izgradnje mreža linkova prema našem webu, važan faktor off seo optimizacije weba su i društvene mreže.

Najstarija metoda dobivanja linkova je da tražimo vlasnike web stranica da objave link koji vodi na naš web, a mi im vratimo link na njihov web, tzv. recipročni linkovi. Fair play 🙂

Nešto što ne spada u fair play, je tzv. balck hat SEO, naziv za nepoželjne tehnike optimizacije stranica. Najstarija black hat metoda, jest postavljanje tekstova bogatih ključnim riječima bijele boje na bijeloj pozadini. To je najčešći primjeri kako spamati tražilice, ali imajte na umu da se takve nepoćudnsoti najstrože kažnjavaju. Kreiranje doorway stranica koje služe za preusmjeravanje korisnika ili koje sadrže samo jednu stranicu bogatu linkovima prema nekom webu.

Kako bi se pravila poštivala, Google je kreirao cijeli niz sugestija, ujedninjenih pod Search Engine Optimization Starter Guide.

Koristan savjet za kraj!

Trenutno postoji veliki broj alata koji vam pomažu da brže i bolje optimizirate svoj sadržaj za tražilice. Isti alati pružit će vam i dodatne savjete kojima možete unaprijediti svoje znanje o Search Engine optimizaciji. Primjer takvog alata je Yoast SEO plugin za WordPress koji analizira sve sitnice koje se često mogu zaboraviti. Plugin će tako svaki put provjeriti ima li vaša slika alt text koji sadržava ključnu riječ, provjerava duljinu teksta, ključne riječi u meta opisu, prisutnost podnaslova u članku i još puno toga.

The Yoast SEO je trenutno plugin s najviše preuzimanja na WordPressu i dostupan je u besplatnoj i premium verziji.

Želite dodatnu analizu i optimizaciju vašeg weba, kako bi osigurali poziciju br.1 u organskim pretragama?

 

Zatražite neobavezujuću ponudu

GDPR - izjava o suglasnosti

Slanjem poruke, slažem se s time da web Digitalac.hr spremi moje podatke 

u bazu prijava kako bi odgovorili na moj upit.

Vaši osobni podaci se neće prosljeđivati trećim osobama. 

Podaci će se obrađivati povjerljivo i s njima će se postupati u skladu sa Zakonom 

o zaštiti osobnih podataka. 

Podaci će koristiti samo u svrhu obrade upita.
*Politika privatnosti

Kliknite za Kontakt Tvrtke RegistarErste&Steiermärkische Bank d.d.Član Uprave i direktor

Zagreb

E-mail:digitalspot@digitalspot.hr

Web: www.digitalspot.hr

Kontakt: 0953589541

Digitalac SPOT ON d.o.o.

Trgovački sud u Zagrebu

MBS

081185772

OIB
09388416402

Temeljni kapital: 20.000,00 kuna – uplaćeno u cijelosti

IBAN: HR9824020061100885117