Na Facebooku je preko 2 miljarde korisnika, u Hrvatskoj 2 milijuna
Oglašavanje na društvenim mrežama, prednosti oglašavanja na Facebooku:
- povećana svijest o vašem brendu
- ciljano oglašavanje dovodi do velike stope konverzije
- jeftinije i isplativije nego tradicionalno oglašavanje
- veći autoritet u odnosu konkurencije bez društvenih kanala
- manji troškovi pridobivanja novih kupaca
- korisne povratne informacije od kupaca
- uspostavljanje odnosa sa kupcima što vodi do povećane odanosti
Graf: mjesečni broj aktivnih korisnika Facebooka u svijetu
Izvor: Statista
Na Instagramu se dnevno ostvari više od 4 miljarde ‘lajkova’, i uploada 95 milijuna fotografija
Popularnu aplikaciju za obradu fotografija i videozapisa Instagram u Hrvatskoj trenutno koristi 970.000 korisnika, dok je prije tri godine tu aplikaciju koristilo tek 190.000 korisnika. Oglasi na Instagramu usmjereni su ka ostvarivanju četiri cilja, odnosno dostupne su nam četiri vrste oglasa:
- Povećanje broja posjeta web stranice
- Povećanje broja pregleda videa
- Branding tvrtke, proizvoda ili usluga
- Povećanje broja instalacija aplikacija za pametne uređaje
Graf: Instagram računi s najvećim brojem followera
Izvor: Statista
Odaberimo zajedno cilj oglašavanja na društvenim mrežama. Hoće li to biti povećanje svjesnosti/prisutnosti vašeg branda ili doseg ciljne skupine, veća interakcija s korisničkom bazom (putem poziva ili poruka).
Možda je ipak vaš cilj veći promet prema webu ili konverzija odnosno povećanje kupnje usluge ili proizvoda.
Zatražite neobavezujuću ponudu
GDPR - izjava o suglasnosti Slanjem poruke, slažem se s time da web Digitalac.hr spremi moje podatke u bazu prijava kako bi odgovorili na moj upit. Vaši osobni podaci se neće prosljeđivati trećim osobama. Podaci će se obrađivati povjerljivo i s njima će se postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Podaci će koristiti samo u svrhu obrade upita.