Digitalac SPOT ON Google Partner Tvrtka™
Nakon što se vaša tvrtka pridruži besplatnom programu Google Partners™, može se kvalificirati za status Google partnera i bedž Google Partnera.
Stjecanje statusa partnera, bedž Google Partnera™, znači da je vaša tvrtka dokazala vještine i stručnost u upotrebi Google Adsa, ispunila uvjete potrošnje na Google oglase, ostvarila rast prihoda za tvrtku i klijente te da uspješno razvija i povećava vlastitu bazu klijenata.
Status partnera pružit će vašoj tvrtki pristup nizu pogodnosti, uključujući bedž Google partnera koji možete prikazati na svojoj web-lokaciji i marketinškim materijalima.
Pogodnosti
Ovo su neke od pogodnosti ostvarivanja statusa partnera:
- Bedž Google partnera: postoje dvije razine bedževa za partnere koje tvrtka može steći – bedž Google partnera i bedž Premier Google partnera. Bedž koji je vaša tvrtka stekla možete upotrijebiti na svojoj web-lokaciji, ostalim online entitetima i offline marketinškim materijalima.
- Specijalizacije za tvrtke: steknite specijalizacije za tvrtke da biste pokazali stručnost svoje tvrtke u području određenih proizvoda.
- Povezivanje s Googleom: primajte pozivnice za ekskluzivne Googleove događaje i ostvarite pristup različitim razinama obuke i podrške.
Saznajte više o pogodnostima statusa Google partnera
Preduvjeti koje treba ispuniti za bedž partnera
I bedž partnera i bedž Premier partnera pokazuju da Google prepoznaje vašu tvrtku kao Google partnera. Međutim, vodećim tvrtkama s većom potrošnjom koje su stekle dodatne certifikate i ispunile uvjete izvedbe Google nudi bedž Premier partnera da bi se mogle dodatno istaknuti.
Tablica u nastavku prikazuje što trebate napraviti da bismo vas uzeli u obzir za stjecanje pojedinog bedža. Google pregledava i tvrtke koje žele steći bedž i one koje ga žele zadržati.
U nastavku pročitajte više o svakom uvjetu.
Kriteriji | Bedž partnera | Bedž Premier partnera |
Certifikat | Jedan korisnik koji je certificiran za Google Ads i ima administratorski ili standardni pristup tvrtkinom računu upravitelja Google Adsa ili računu podupravitelja. | Dva korisnika koja su certificirana za Google Ads i imaju administratorski ili standardni pristup tvrtkinom računu upravitelja Google Adsa ili računu podupravitelja. |
Potrošnja | Ispunite uvjet potrošnje na oglase od najmanje 10.000 USD u razdoblju od 90 danana svojim upravljanim računima da biste pokazali da vaša tvrtka dobro posluje. | Ispunite uvjet veće potrošnje na svojim upravljanim računima da biste pokazali da vaša tvrtka dobro posluje. |
Izvedba tvrtke | Ispunite uvjet izvedbe ostvarivanjem solidnog ukupnog prihoda od oglasa i rasta, kao i održavanjem i povećavanjem svoje baze klijenata. | Ispunite uvjet izvedbe ostvarivanjem solidnog ukupnog prihoda od oglasa i rasta, kao i održavanjem i povećavanjem svoje baze klijenata. |
Certifikat
Kako biste osigurali da se vaši certifikati ubrajaju u status bedža i specijalizacija vaše tvrtke, poduzmite korake u nastavku.
- Certificirani korisnici moraju podijeliti svoje informacije iz Academy for Adsa.
- Korisnici certificirani uz osobne e-adrese moraju dodati e-adresu tvrtke u Academy for Ads radi ispravne atribucije.
- Certificirani korisnici trebaju imati administratorsku ili standardnu razinu pristupa računu upravitelja ili podupravitelja Google Adsa.
Napomena: ako na računu programa Academy for Ads upotrebljavate osobnu e-adresu, trebate na stranicu korisničkog profila programa Academy for Ads dodati e-adresu tvrtke koja se upotrebljava za tvrtkin račun upravitelja ili račun podupravitelja. Adresu možete unijeti u polje “E-adresa tvrtke”. Ako na računu programa Academy for Ads upotrebljavate e-adresu tvrtke, to treba biti ona e-adresa koja se upotrebljava za tvrtkin račun upravitelja ili račun podupravitelja.
Slijedi popis uvjeta certifikata:
- bedž partnera: najmanje jedna povezana osoba treba biti certificirana za Google Ads
- bedž Premier partnera: najmanje dvije povezane osobe trebaju biti certificirane za Google Ads
Da bi osoba postala certificirana za Google Ads, mora položiti Poznavanje osnova Google Adsa i jedno od dodatnih ocjenjivanja iz oglašavanja koja su dostupna u programu Academy for Ads. Dodatna su ocjenjivanja Oglašavanje na pretraživačkoj mreži, Oglašavanje na prikazivačkoj mreži, Mobilno oglašavanje, Videooglašavanje i Oglašavanje na Google Shoppingu.
Saznajte više o tome kako steći certifikat.
Potrošnja
Da bi Partners utvrdio ispunjava li vaša tvrtka uvjet potrošnje, analizira račun upravitelja Google Adsa vaše tvrtke.
Da biste ispunili uvjet potrošnje, morate zadovoljiti sljedeće kriterije:
- najmanje 10.000 USD (ili ekvivalentan iznos u lokalnoj valuti) u ukupnoj potrošnji za Google oglase u posljednjih 90 kalendarskih dana.
Da bi stekle bedž Premier partnera, tvrtke moraju pokazati višu razinu potrošnje. Pragovi potrošnje razlikuju se ovisno o zemlji i tržišnom području.
Napomena: broj vaše potrošnje (u USD) sada se može pronaći u Partnersu i za bedževe partnera i za specijalizacije za tvrtke.
Izvedba tvrtke
Da bi Partners utvrdio ispunjava li vaša tvrtka uvjet izvedbe, analizira račun upravitelja Google Adsa vaše tvrtke.
Slijedi popis različitih kriterija koje će Partners razmotriti da bi utvrdio ispunjava li vaša tvrtka uvjet izvedbe:
- rast prihoda klijenata
- zadržavanje klijenata
- ukupni rast prihoda
- povećanje broja oglašivača.
Prilikom procjene općenite izvedbe vaše tvrtke Partners u obzir uzima račune klijenata povezane s računom upravitelja tijekom razdoblja od 18 mjeseci. Partners zahtijeva da aktivnost potrošnje na računu upravitelja traje najmanje 12 mjeseci.
Ako se tijekom tih 18 mjeseci račun klijenta poveže s računom upravitelja vaše tvrtke i u istom se razdoblju veza između njih prekine, u obzir ćemo uzeti samo potrošnju ostvarenu kad su računi bili povezani.
Ocjenu izvedbe svoje tvrtke poboljšat ćete boljim razumijevanjem marketinških ciljeva svojih klijenata i povećanjem uspješnosti njihovih kampanja u Google Adsu kroz postizanje tih ciljeva.