Generacija ”Mi” i digitalne navike
90% milenijalaca je on line svaki dan
Milenijalci, mladi rođeni između 1978. i 2000. Milenijalci ne idu online, oni žive on line. Oko 90% generacije, mladih između 16 do 34 godine , su online svakodnevno.
Što rade? Na društvenim su mrežama, kupuju on line i vole YouTube. Njihov on line i off line život žive u simbiozi 🙂
Mobiteli su njihovi ‘go-to’ uređaji
Milenijalci nisu samo digitalni, oni su digitalno mobilni. Milenijalci imaju pristup informacijama gdje i kada to žele – 1 od 4 tvrdi da se stalno ‘switchaju’ između svojih uređaja, od smartphonea do tableta, pa tako u krug.
Kakve su digitalne aktivnosti milenijalaca ? One se kreću u apsolutno svim smjerovima. 67% posjeti društvene mreže, 62 % traži informacije na tražilicama, 56% gleda video uratke, 51 % pretražuje upute, a 43% ih je u potencijalnoj on line kupnji.
55% koristi tražilice kako bi saznali informacije o proizvodima
Google je njihov ‘frend’. Kada traže nove informacije ili kada kupuju on line, 55 % ide putem tražilica, a 27% direktno odlazi na web određene robne marke.
YouTube – mjesto njihove zabave
Milenijalci vole YouTube. 4 od 10 koristi YouTube najmanje jednom dnevno. Koji su razlozi za odlazak na YouTube? Da se zabave, uče i povezuju s drugima.
20% smatra da je sadržaj na YouTube-u zanimljiviji od onog na TV-u, a 61% je potpuno usredotočeno na content. Oni ne samo da dijele videozapise koje su gledali ili prenijeli s prijateljima, već također gledaju videozapise s drugima.