Tijek kampanje
U pripremi za užurbano ljetovanje, zrakoplovna tvrtka je targetirala potencijalne korisnike, na području Los Angelesa i sjeverne Kalifornije, koji su pokazivali interse za putovanja na Havaje.
Dok su se u prošlim kampanjama oslanjali na oglase unutar pretraživačke mreže, s ciljem rezervacije letova, ovaj put je Hawaiian Airlines koristio moć cross kanala.
U prvoj fazi su koristili pretraživačku mrežu kao prvu točku u akviziciji putnika, a u drugoj fazi s ciljem izgradnje svijesti, ‘pušteni’ su You Tube True view for action video oglasi.
Kampanja za pretraživačku mrežu bila je tipična, usredotočena na brandirane ključne riječi “Hawaiian Airlines” i nebrandirane pojmove poput “let na Havaje”.
Uslijedili su YouTube oglasi od 15 sekundi i 30 sekundi , u specifičnom i novom formatu, YouTubeov format izravnog odgovora, tzv. TrueView action.
Poziv na radnju bio je klik na “Pogledajte cijene”, a korisnici su usmjeravani na odredišnu stranicu s letovima i opcijama određivanja cijena koje su relevantne za njihovo područje.
Preporuke za kraj 🙂
- Izradite poziv na radnju (CTA) i odredišnu stranicu koja je usklađena s vašim kreativnim i marketinškim ciljevima. To ne mora biti jezik koji odmah potiče kupnju, primjerice “Kupi sada” ili “Rezerviraj sada”. Umjesto toga, upotrijebite “Saznajte više” ili “Više detalja na”.
- Testirajte različite formate video oglasa ili istovremeno prikazivanje dviju ili više kampanja – primjerice jedan s formatom izravnog odgovora, kao što je TrueView za radnju i jedan ili više s ‘klasičnim’ formatima i ciljanjem publike – da biste vidjeli što bolje funkcionira.
- Smart bidding je vaš prijatelj 🙂 – Hawaiian Airlines nije iskoristio pametno licitiranje za ovu kampanju, ali planira to testirati u budućnosti. Optimiziranjem za konverzije osigurajte cost efficiency, uz istovremeno povećanje svjesnosti o vašem brandu.