YouTube video oglasi povećali rezervaciju letova aviokompanije za 185%

YouTube oglasi

Tijek kampanje

U pripremi za užurbano ljetovanje, zrakoplovna tvrtka je targetirala potencijalne korisnike, na području Los Angelesa i sjeverne Kalifornije, koji su pokazivali interse za putovanja na Havaje.

Dok su se u prošlim kampanjama oslanjali na oglase unutar pretraživačke mreže, s ciljem rezervacije letova, ovaj put je Hawaiian Airlines koristio moć cross kanala.

U prvoj fazi su koristili pretraživačku mrežu kao prvu točku u akviziciji putnika, a u drugoj fazi s ciljem izgradnje svijesti, ‘pušteni’ su You Tube True view for action video oglasi.

Kampanja za pretraživačku mrežu bila je tipična, usredotočena na brandirane ključne riječi  “Hawaiian Airlines” i nebrandirane pojmove poput “let na Havaje”.

YouTube oglasi
Uslijedili su YouTube oglasi od 15 sekundi i 30 sekundi , u specifičnom i novom formatu, YouTubeov format izravnog odgovora, tzv. TrueView action.

Poziv na radnju bio je klik na “Pogledajte cijene”,  a korisnici su usmjeravani na odredišnu stranicu s letovima i opcijama određivanja cijena koje su relevantne za njihovo područje.

 

Preporuke za kraj 🙂

  • Izradite poziv na radnju (CTA) i odredišnu stranicu koja je usklađena s vašim kreativnim i marketinškim ciljevima. To ne mora biti jezik koji odmah potiče kupnju, primjerice “Kupi sada” ili “Rezerviraj sada”. Umjesto toga, upotrijebite “Saznajte više” ili “Više detalja na”.

 

  • Testirajte različite formate video oglasa ili istovremeno prikazivanje dviju ili više kampanja – primjerice jedan s formatom izravnog odgovora, kao što je TrueView za radnju i jedan ili više s ‘klasičnim’ formatima i ciljanjem publike – da biste vidjeli što bolje funkcionira.

 

  • Smart bidding je vaš prijatelj 🙂 –  Hawaiian Airlines nije iskoristio pametno licitiranje  za ovu kampanju, ali planira to testirati u budućnosti. Optimiziranjem za konverzije osigurajte cost efficiency, uz istovremeno povećanje svjesnosti o vašem brandu.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ostale objave

Globalni digitalni izvještaj za 2018.

Digitalni izvještaj za 2018. – više od 4 miljarde ljudi koristi se Internetom Globalni Digitalni izvještaj za 2018., kojeg provode…

Pročitajte više
Stigao novi redizajnirani Gmail

Stigao novi redizajnirani Gmail

Tijekom današnjeg dana dobivamo novu verziju popularnog gmail-a, tvrde iz Googlea Povjerljivi način rada novog gmail-a Gmail uvodi tzv. Confidential…

Pročitajte više
Kliknite na, Facebook 'Aplikacije i web mjesta' i provjerite s kim ste dijelili svoje podatke

Provjerite s kojim aplikacijama ste dijelili vaše podatke putem Facebooka

Kliknite na, Facebook ‘Aplikacije i web mjesta’ Sve informacije koje objavite na društvenim mrežama, kao što je Facebook, naizgled bezopasne…

Pročitajte više
Googleova tražilica od sada prvo čita web stranice za mobitele

Googleova tražilica od sada prvo ‘čita’ mobilne web stranice – provjerite Google Search Consolu

Mobile first indexing Google je s 30. travnjom 2018., počeo slati obavijesti webmasterima putem Google search console, u kojima je…

Pročitajte više
LinkedIN slavi 15. rođendan

LinkedIN slavi 15. rođendan :)

Prije 15 godina, u dnevnoj sobi, rodio se LinkedIN 🙂 LinkedIN Suosnivač i potpredsjednik za razvoj proizvoda Allen Blue, izjavio…

Pročitajte više

Ostali članci

wavo

DigitalSpot
Politika Privatnosti

Politika privatnosti i uvjeti korištenja osobnih podataka. Saznajte Više