Google Ads: novi logo, novi brend i malo umjetne inteligencije (AI) kao cherry on the top 🙂
Google je najavio da novo Google oglašavanje odnosno Google Adsi (umirovljeni AdWordsi od 24.07.2018 i za neke neprežaljeni:)) neće utjecati na izvedbu kampanja i izvještaje. Novi Adsi bit će usmjereni na jednostavnost tzv. Cross channel Google oglašavanja, pa ćemo tako efikasnije mjeriti i povezivati search, display i video kampanje, koje smo sada koristili za naše klijente.
Kada bi sveli zajednički nazivnik, Google Adsi nam donose platformu u kojoj možemo pronaći sve ono što se nalazilo u zasluženo umirovljenim AdWordsima (18. godina staža) i ali i funkcije koje će nam ( i vama) olakšati oglašavanje prema ciljanoj publici.
Novi pametni oglasi olakšavaju ciljanje publike
Smart (pametni) oglasi i kampanje za ciljeve mogu imati cijeli dijapazon istih, od prikupljanja telefonskih poziva, online kupnje, pa sve do posjeta offline trgovini.Tomu je razlog, jer prema Googleovim riječima (a Googleovim riječima vjerujemo), 90% vlasnika malih poduzeća navodi da su njihovi najčešći ciljevi oglašavanja skupljanje telefonskih poziva, posjet trgovini ili online kupnja, pa je Google kao dobar komunikator sve dobro poslušao i učinio što jednostavnijim vođenje ovakvih tipova kampanja.
Izradu nove kampanje pomoću Smart oglasa započinjete odabirom ciljeva koji su najprikladniji za vaše poslovanje. Za jednu kampanju možete odabrati više ciljeva prema kojima će Google izraditi strateški plan prema kojem će ciljati korisnike koji će najbolje reagirati na vaš oglas.
Google oglašavanje tj. Adsi se snažno orijentiraju na YouTube kampanje tzv. TrueView action oglase
Svaki dan se pogleda više od milijardu sati videozapisa na YouTubeu, što je podatak koji ne možemo u glavi niti zamisliti. A uz to, 91% korisnika pametnih telefona kupi ili planira kupiti proizvod nakon što su vidjeli videooglas. E taj podatak već možemo zamisliti s osmijehom na licu, koji govori, ovo je naša prilika.
Google je tako uveo:
- TrueView for reach (doseg) pomoću koje s CPM licitiranjem dosežete veći broj korisnika
- TrueView for action (akciju) pomoću kojim plasirate videooglase onim korisnicima koji su nedavno pretraživali vaše proizvode ili usluge
- Google je uz TrueView oglase nedavno najavio novu strategiju pametnih licitacija (Smart Bidding), nazvanu Maximize Lift. Maximize Lift će pomoći oglašivačima da dođu do korisnika koji će najvjerojatnije tražiti brend nakon gledanja videooglasa.
Zaključak za kraj
Iako nismo naveli sve novitete, koji su mnogobrojni, donjeli smo vam najznačajnije, a koje ćete prije svega iskusiti u Google Adsima. Google će uskoro dodati i novu kolumnu za Mobile Landing Page Speed (brzina učitavanja stranica na mobilnim uređajima), u Google Analyticsima ćemo po prvi puta moći izraditi izvještaj baziran na praćenju uspješnosti kampanja prema različitim uređajima.
Sada je red da iskoristimo nove prednosti i funkcije i analiziramo je li se naše poslovanje uistinu popravilo nabolje. Krenimo u nove pobjede :)