Koje nam novitete donose novi Google Adsi i platforme?

google oglašavanje

Google Ads: novi logo, novi brend i malo umjetne inteligencije (AI) kao cherry on the top 🙂

Google je najavio da novo Google oglašavanje odnosno Google Adsi (umirovljeni AdWordsi od 24.07.2018 i za neke neprežaljeni:)) neće utjecati na izvedbu kampanja i izvještaje. Novi Adsi bit će usmjereni na jednostavnost tzv. Cross channel Google oglašavanja, pa ćemo tako efikasnije mjeriti i povezivati search, display i video kampanje, koje smo sada koristili za naše klijente.

google oglašavanje
Kada bi sveli zajednički nazivnik, Google Adsi nam donose platformu u kojoj možemo pronaći sve ono što se nalazilo u zasluženo umirovljenim AdWordsima (18. godina staža) i ali i funkcije koje će nam ( i vama) olakšati oglašavanje prema ciljanoj publici.



Novi pametni oglasi olakšavaju ciljanje publike

Smart (pametni) oglasi i kampanje za ciljeve mogu imati cijeli dijapazon istih, od prikupljanja telefonskih poziva, online kupnje, pa sve do posjeta offline trgovini.Tomu je razlog, jer prema Googleovim riječima (a Googleovim riječima vjerujemo), 90% vlasnika malih poduzeća navodi da su njihovi najčešći ciljevi oglašavanja skupljanje telefonskih poziva, posjet trgovini ili online kupnja, pa je Google kao dobar komunikator sve dobro poslušao i učinio što jednostavnijim vođenje ovakvih tipova kampanja.

Izradu nove kampanje pomoću Smart oglasa započinjete odabirom ciljeva koji su najprikladniji za vaše poslovanje. Za jednu kampanju možete odabrati više ciljeva prema kojima će Google izraditi strateški plan prema kojem će ciljati korisnike koji će najbolje reagirati na vaš oglas.

Google oglašavanje tj. Adsi se snažno orijentiraju na YouTube kampanje tzv. TrueView action oglase

Svaki dan se pogleda više od milijardu sati videozapisa na YouTubeu, što je podatak koji ne možemo u glavi niti zamisliti. A uz to, 91% korisnika pametnih telefona kupi ili planira kupiti proizvod nakon što su vidjeli videooglas. E taj podatak već možemo zamisliti s osmijehom na licu, koji govori, ovo je naša prilika.

Google je tako uveo:

  • TrueView for reach (doseg) pomoću koje s CPM licitiranjem dosežete veći broj korisnika
  • TrueView for action (akciju) pomoću kojim plasirate videooglase onim korisnicima koji su nedavno pretraživali vaše proizvode ili usluge
  • Google je uz TrueView oglase nedavno najavio novu strategiju pametnih licitacija (Smart Bidding), nazvanu Maximize Lift. Maximize Lift će pomoći oglašivačima da dođu do korisnika koji će najvjerojatnije tražiti brend nakon gledanja videooglasa.



Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ostale objave

Globalni digitalni izvještaj za 2018.

Digitalni izvještaj za 2018. – više od 4 miljarde ljudi koristi se Internetom Globalni Digitalni izvještaj za 2018., kojeg provode…

Pročitajte više
Stigao novi redizajnirani Gmail

Stigao novi redizajnirani Gmail

Tijekom današnjeg dana dobivamo novu verziju popularnog gmail-a, tvrde iz Googlea Povjerljivi način rada novog gmail-a Gmail uvodi tzv. Confidential…

Pročitajte više
Kliknite na, Facebook 'Aplikacije i web mjesta' i provjerite s kim ste dijelili svoje podatke

Provjerite s kojim aplikacijama ste dijelili vaše podatke putem Facebooka

Kliknite na, Facebook ‘Aplikacije i web mjesta’ Sve informacije koje objavite na društvenim mrežama, kao što je Facebook, naizgled bezopasne…

Pročitajte više
Googleova tražilica od sada prvo čita web stranice za mobitele

Googleova tražilica od sada prvo ‘čita’ mobilne web stranice – provjerite Google Search Consolu

Mobile first indexing Google je s 30. travnjom 2018., počeo slati obavijesti webmasterima putem Google search console, u kojima je…

Pročitajte više
LinkedIN slavi 15. rođendan

LinkedIN slavi 15. rođendan :)

Prije 15 godina, u dnevnoj sobi, rodio se LinkedIN 🙂 LinkedIN Suosnivač i potpredsjednik za razvoj proizvoda Allen Blue, izjavio…

Pročitajte više

Ostali članci

wavo

DigitalSpot
Politika Privatnosti

Politika privatnosti i uvjeti korištenja osobnih podataka. Saznajte Više