O remarketingu
Remarketing pokazuje oglase korisnicima koji su posjetili vašu web-lokaciju ili upotrebljavali vašu mobilnu aplikaciju. Na primjer, kad korisnici napuste vašu web-lokaciju bez izvršavanja kupnje, pomoću remarketinga možete se ponovno povezati s njima prikazivanjem relevantnih oglasa na različitim uređajima.
Prednosti
Bez obzira na to je li vam cilj povećanje prodaje, povećanje broja registracija ili promicanje svijesti o robnoj marki, remarketing može biti dio strategije oglašavanja.
- Pristupite korisnicima kada je najvjerojatnije da će kupiti: možete doseći korisnike koji su već stupili u interakciju s vašom tvrtkom. Možete im oglašavati dok pretražuju druge web-lokacije i koriste druge mobilne aplikacije.
- Popisi usredotočeni na vaše oglašavanje: stvorite popise za remarketing za određene slučajeve. Na primjer, popisi ciljani na korisnike koji su nešto dodali u svoju košaricu za kupnju, ali nisu dovršili transakciju.
- Doseg velikih razmjera: korisnike na svojim popisima za remarketing možete dosegnuti na različitim uređajima i pregledavaju dva milijuna web-lokacija i mobilnih aplikacija.
- Učinkovito određivanje cijena: možete izraditi visoko učinkovite kampanje za remarketing pomoću automatskog licitiranja. Licitiranje u stvarnom vremenu izračunava optimalnu licitaciju za korisnika koji pregledava vaš oglas, što vam omogućuje pobjedu na dražbi oglasa uz najbolju moguću cijenu. Upotreba Googleove dražbe ne iziskuje nikakav dodatan trošak.
- Jednostavna izrada oglasa: besplatno izradite tekstualne, slikovne i videooglase pomoću Galerije oglasa. Kombinirajte dinamičku kampanju za remarketing s izgledima galerije oglasa da biste izradili sjajne oglase za sve proizvode i servise.
- Statistika kampanje: imat ćete izvješća o izvedbi svojih kampanja, o mjestima na kojima se vaši oglasi prikazuju i cijeni koju plaćate.
- Olakšajte korisnicima da vas pronađu: prikazujte oglase prethodnim posjetiteljima koji aktivno traže vašu tvrtku na Google pretraživanju.
Načini remarketinga putem Google Adsa
- Standardni remarketing: prikažite oglase prethodnim posjetiteljima dok pregledavaju web-lokacije na i upotrebljavaju aplikacije na prikazivačkoj mreži. Saznajte više
- Dinamički remarketing: poboljšajte rezultate uz dinamički remarketing koji podiže remarketing na višu razinu pomoću oglasa koji uključuju proizvode ili usluge koje su korisnici pregledali na vašoj web-lokaciji.
- Popisi za remarketing za oglase ciljane na pretraživačku mrežu: prikažite oglase dosadašnjim posjetiteljima dok pretražuju proizvode koji su im potrebni na Googleu nakon što napuste vašu web-lokaciju.
- Remarketing videozapisa: prikažite oglase korisnicima koji su stupili u interakciju s vašim videozapisima ili YouTube kanalom dok upotrebljavaju YouTube i pregledavaju videozapise, web-lokacije i aplikacije na prikazivačkoj mreži.
- Remarketing za popis korisnika: uz uparivanje klijenata prenesite popis podataka o kontaktima koje su vam dali klijenti. Kada su ti korisnici prijavljeni u Google, možete im prikazati oglase za sve Google proizvode.
Automatski izrađeni popisi za remarketing u Google Adsu
Nakon što izradite svoju prvu kampanju za remarketing, Google Ads umjesto vas izrađuje zadane popise za remarketing. Tako možete odmah početi ciljati popise u grupama oglasa. Popularni zadani popisi za remarketing lists koje možete upotrijebiti za prvu kampanju za remarketing:
- Svi posjetitelji: ovaj se popis popunjava upotrebom svih vrijednosti iz svih parametara u implementaciji oznaka za remarketing i uključuje “sve korisnike koji su posjetili vašu web-lokaciju”.
- Svi korisnici koji su izvršili konverziju: ovaj se popis automatski popunjava pomoću oznake za praćenje konverzija i uključuje “sve korisnike koji su izvršili konverziju na vašoj web-lokaciji”. Ako niste postavili praćenje konverzija, taj će popis biti prazan.
- Popis optimiziran za Google Ads: ovo je kombinirani popis koji se sastoji od više publika iz dostupnih izvora publike na jednom popisu za remarketing: Google Ads oznaka, Google Analytics “Svi posjetitelji web-lokacije” i “Svi izvori aplikacije”. Za izradu tog popisa trebate povezati barem jedan izvor podataka na stranici Izvori publike.