Google oglasi dobilo novo carevo ruho: AdWordsi postaju Adsi, a Double Click i Google Analytics 360 Suite, Google Marketing Platforma!
U srijedu, 27. lipnja 2018., Google (u osobi: Sridhar Ramaswamya, Senior Vice President za Ads & Commerce) je objavio, kako nakon cca. 18 godina, Adwordsi odlaze u zasluženu mirovinu.
Naime, ekipa iz Google-a je zaključila da su njihovi produkti i platforme za oglašavanje, prekomplicirani za današnje potrebe, pa su ih odlučili rebrendirati, nadjenuti im novo ime i ruho, i najvažnije, pojednostaviti.
Google AdWordsi su postali Google oglasi odnosno Adsi
Novi brand Google Adsa predstavlja cijeli niz mogućnosti oglašavanja koje Google danas nudi na partnerskim webovima i aplikacijama, a kako bi pomogli oglašivače povezati s milijardama ljudi koji pretražuju (po mogućnosti upravo njihove proizvode, usluge, novosti:), gledaju videozapise na YouTube-u, pretražuju nova mjesta na Google kartama, otkrivaju nove aplikacije na Google Playu.
Google predstavlja i novu vrstu kampanja Smart Campaigns. One će biti zadani način oglašavanja za male tvrtke, a cilj im je da olakšaju sam početak u online oglašavanju.
Smart kampanje radit će po principu Googleove tehnologije strojnog učenja (AI) kako bi s obzirom na postavljeni marketinški cilj, Google mogao optimizirati vizuale, tekst i ciljanje publike za postizanje što više konverzija.
Double Click i Google Analytics 360 Suite postaju Google Marketing Platforma
DoubleClick i Google Analytics 360 sada su integrirani pod Googleovom marketinškom platformom kako bi se na jednom mjestu oglašivačima olakšalo planiranje, mjerenje podataka i optimizacija marketinških strategija.
Kako su izjavili u Googleu, inspiracija za spajanjem DoubleClicka i Analytics 360 stigla je od samih korisnika koji su samoinicijativno integrirali ova dva proizvoda zbog čega su imali i puno bolje rezultate.
Google, kao dio nove Marketing Platforme najavljuje Display&Video 360 u kojem spaja značajke iz DoubleClick Bid Managera, Campaign Managera, Studio i Audience Centera, a sve s ciljem da olakša kreiranje i vođenje marketinških kampanja na jednom mjestu.
Sve ćete ove promjene moći vidjeti sredinom srpnja 2018., a sam Ramaswamy kaže da ovdje promjenama nije kraj. Google će se usredotočiti na poboljšanje oglašavanja na YouTubeu jer misli da postoji još mnogo prostora za poboljšanje, a za sve ostale novosti moći ćemo čuti 10. srpnja na Google Marketing Liveu.