Ocjena optimizacije/optimization score, koja se nalazi na stranici Preporuke Google Ads računa, olakšava razumijevanje potencijala za optimizaciju računa, a sve kako bi ostvarili ciljeve koje ste zadali prije pokretanja različitih vrsta Google kampanja (display, search, mobile, video, app). Ocjena može iznositi od 0% do 100%, pri čemu 100% znači da vaš račun u datom trenutku ima najbolju moguću izvedbu.
Pratimo sve ključne aspekte vaših kampanja da bismo procijenili jesu li potpuno optimizirane i nudimo vam preporučene radnje ako ima prostora za poboljšanje. Ako neka preporuka može imati veći utjecaj na vašu izvedbu, ona ima veću težinu u ukupnoj ocjeni.
Ocjena optimizacije obuhvaća nekoliko aspekata vaše kampanje, uključujući:
- licitacije i proračune
- oglase i proširenja
- ključne riječi i ciljanje
- poboljšanja
Ocjena optimizacije izračunava se u stvarnom vremenu i obuhvaća sljedeće varijable:
- statistike, postavke i status vašeg računa i kampanja
- relevantni utjecaj dostupnih preporuka
- povijest nedavnih preporuka
- trendovi u ekosustavu oglasa
Upotreba preporuka za poboljšanje ocjene
Poboljšajte svoj račun pregledom ocjene optimizacije i implementiranjem preporuka koje odgovaraju vašim poslovnim ciljevima.
Na primjer:
- Mango, međunarodni trgovac na malo, usvojio je preporuke za pametno licitiranje i ostvario 59% više konverzija i 22% veći ROAS.
- Koch Ford, veliki distributer automobila u Kanadi, usvojio je preporuke za tCPA licitiranje i ostvario 77% više konverzija te smanjio CPA za 34%.
Napomena: ocjena optimizacije prikazuje se samo za aktivne pretraživačke kampanje. Ta značajka nije podržana u AdWords Expressu. Rezultat optimizacije ne utječe na izračunate ocjene kvalitete ni rang oglasa.