Upotreba ocjene optimizacije za provedbu optimizacije Goolge Ads računa

Google Ads optimizacije

Ocjena optimizacije/optimization score, koja se nalazi na stranici Preporuke Google Ads računa, olakšava razumijevanje potencijala za optimizaciju računa, a sve kako bi ostvarili ciljeve koje ste zadali prije pokretanja različitih vrsta Google kampanja (display, search, mobile, video, app). Ocjena može iznositi od 0% do 100%, pri čemu 100% znači da vaš račun u datom trenutku ima najbolju moguću izvedbu.

 Google Ads optimizacije

Pratimo sve ključne aspekte vaših kampanja da bismo procijenili jesu li potpuno optimizirane i nudimo vam preporučene radnje ako ima prostora za poboljšanje. Ako neka preporuka može imati veći utjecaj na vašu izvedbu, ona ima veću težinu u ukupnoj ocjeni.

Ocjena optimizacije obuhvaća nekoliko aspekata vaše kampanje, uključujući:

  • licitacije i proračune
  • oglase i proširenja
  • ključne riječi i ciljanje
  • poboljšanja

Ocjena optimizacije izračunava se u stvarnom vremenu i obuhvaća sljedeće varijable:

  • statistike, postavke i status vašeg računa i kampanja
  • relevantni utjecaj dostupnih preporuka
  • povijest nedavnih preporuka
  • trendovi u ekosustavu oglasa

Upotreba preporuka za poboljšanje ocjene

Poboljšajte svoj račun pregledom ocjene optimizacije i implementiranjem preporuka koje odgovaraju vašim poslovnim ciljevima.

Na primjer:

  • Mango, međunarodni trgovac na malo, usvojio je preporuke za pametno licitiranje i ostvario 59% više konverzija i 22% veći ROAS.
  • Koch Ford, veliki distributer automobila u Kanadi, usvojio je preporuke za tCPA licitiranje i ostvario 77% više konverzija te smanjio CPA za 34%.

Napomena: ocjena optimizacije prikazuje se samo za aktivne pretraživačke kampanje. Ta značajka nije podržana u AdWords Expressu. Rezultat optimizacije ne utječe na izračunate ocjene kvalitete ni rang oglasa.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ostale objave

Globalni digitalni izvještaj za 2018.

Digitalni izvještaj za 2018. – više od 4 miljarde ljudi koristi se Internetom Globalni Digitalni izvještaj za 2018., kojeg provode…

Pročitajte više
Stigao novi redizajnirani Gmail

Stigao novi redizajnirani Gmail

Tijekom današnjeg dana dobivamo novu verziju popularnog gmail-a, tvrde iz Googlea Povjerljivi način rada novog gmail-a Gmail uvodi tzv. Confidential…

Pročitajte više
Kliknite na, Facebook 'Aplikacije i web mjesta' i provjerite s kim ste dijelili svoje podatke

Provjerite s kojim aplikacijama ste dijelili vaše podatke putem Facebooka

Kliknite na, Facebook ‘Aplikacije i web mjesta’ Sve informacije koje objavite na društvenim mrežama, kao što je Facebook, naizgled bezopasne…

Pročitajte više
Googleova tražilica od sada prvo čita web stranice za mobitele

Googleova tražilica od sada prvo ‘čita’ mobilne web stranice – provjerite Google Search Consolu

Mobile first indexing Google je s 30. travnjom 2018., počeo slati obavijesti webmasterima putem Google search console, u kojima je…

Pročitajte više
LinkedIN slavi 15. rođendan

LinkedIN slavi 15. rođendan :)

Prije 15 godina, u dnevnoj sobi, rodio se LinkedIN 🙂 LinkedIN Suosnivač i potpredsjednik za razvoj proizvoda Allen Blue, izjavio…

Pročitajte više

Ostali članci

wavo

DigitalSpot
Politika Privatnosti

Politika privatnosti i uvjeti korištenja osobnih podataka. Saznajte Više