Besplatni Google Ads alat za planiranje ključnih riječi (keyword planner), pomoći će vam da dođete do ideja za ključne riječi za izgradnju efikasnih pretraživačkih kampanja.
Otkrijte nove ključne riječi
Za početak potražite ključne riječi ili izraze povezane s vašim proizvodima ili uslugama. Google Ads alat za planiranje ključnih riječi pomaže vam da pronađete ključne riječi koje su najrelevantnije za vaše poslovanje, a koje zatim možete odlučiti dodati u svoj plan buduće search kampanje. U našem primjeru odabrali smo ključnu riječ ‘digitalni marketing’ kako bi uvidjeli nekoliko osnovnih pokazatelja:
- Prosječno mjesečno pretraživanje: prosječan broj puta kada su korisnici pretraživali ključnu riječ i njegove bliske varijante na temelju postavki ciljanja i vremenskog raspona koji ste odabrali. Prema zadanim postavkama u našem primjeru odabrali smo broj pretraživanja za pojam ‘digitalni marketing’ u razdoblju od 12 mjeseci.
- Konkurencija : broj oglašavača koji su prikazani za svaku ključnu riječ u odnosu na sve ključne riječi na Googleu. Imajte na umu da su ti podaci specifični za targetiranje lokacije i pretraživačke mreže koju ste odabrali. U stupcu Konkurencija/Competition možete vidjeti je li konkurencija za ključnu riječ niska, srednja ili visoka.
- Ponuda za prikaz na vrhu stranice (low range) : ponuda nižeg raspona pokazuje aproksimaciju koliko su oglašavači povremeno platili za licitaciju za prikaz na vrhu stranice za određenu ključnu riječ, ovisno o vašoj lokaciji i postavkama pretraživačke mreže.
- Ponuda za prikaz na vrhu stranice (high range) : ponuda većeg raspona pokazuje aproksimaciju koliko su oglašavači povremeno platili za licitaciju za prikaz na vrhu stranice za određenu ključnu riječ, ovisno o vašoj lokaciji i postavkama pretraživačke mreže.
- Udio pojavljivanja oglasa : broj ostvarenih pojavljivanja podijeljen s ukupnim brojem pretraživanja lokacije i mreže koju ciljate koji su točno podudarali ključnu riječ u posljednjem kalendarskom mjesecu. Imajte na umu da je stupac udjela pojavljivanja u alatu za planiranje ključnih riječi različit od stupaca udjela pojavljivanja i udjela pojavljivanja s točnim podudaranjem u upravljanju kampanjama. U alatu za planiranje ključnih riječi udio pojavljivanja oglasa temelji se na opsegu pretraživanja za točnu ključnu riječ. Kada vidite crticu (-) u stupcu udjela pojavljivanja oglasa, to znači da nemate dovoljno podataka za izračunavanje tog broja.
Usporedite trendove ključnih riječi
Pogledajte predložene procjene licitacija i koliko se često ključne riječi pretražuju te kako se broj pretraživanja mijenja tijekom vremena. Na taj način možete suziti popis ključnih riječi i postaviti proračun za ključne riječi koje stvarno želite.
Izradite i podijelite svoj plan
Kada osmislite plan koji vam se sviđa, možete ga spremiti na račun ili podijeliti s drugim osobama koje rade na kampanji. Zatim možete izraditi grupe oglasa i postaviti licitacije za svaku ključnu riječ prije nego što pokrenete kampanju.