Pretraživanje pojmova, ‘gdje mogu kupiti u blizini’, na mobitelima poraslo za više od 500 %
Svakodnevno se prilagođavamo napretku tehnologije pretraživanja i ujedno koristimo prednosti takve prilagodbe.
Koliko smo se puta zatekli s mobitelom u rukama, tražeći najbliže mjesto gdje možemo obaviti neku kupnju, sada i odmah. 🙂
Pretraživanje pojmova, ‘gdje mogu kupiti u blizini’, na mobitelima poraslo je za više od 500% tijekom posljednje 2 godine.
Vrlo vjerojatno ćemo na mobitelima pretraživati pojmove poput primjerice: “gdje mogu kupiti poštanske marke ili biljege u blizini” ili “gdje kupiti vinilne ploče u blizini” .1 “U blizini” više nije samo pojam kojem želimo pronaći određeno mjesto.
Sada želimo naći točno određenu stvar, u našoj blizini, i u određenom vremenu, a to je sada i odmah.
Upravo ovdje, upravo sada
Od planiranja, primjerice, našeg putovanja, ljetovanja, do pretraživanja tvrtki u kojima vidimo “otvareni sada” do istog dana isporuke, koristimo pretragu kako bi pronašli odgovore na naše neposredne potrebe.
I sve više i više, vidimo ovu osjetljivost u kombinaciji s lokalnim namjerama.
U protekle dvije godine bilježi se 150 % rast mobilnih pretraživanja za “___ u blizini sada” (na primjer, “hrana u blizini sada”, “benzinska postaja u blizini” i “isporuka u blizini, sada otvorena”).
900% rast mobilnih pretraživanja za “___ kod mene danas / večeras” (npr. “jeftini hoteli u blizini večeras” i “filmovi koji se prikazuju u blizini danas”).
200% rast mobilnih pretraživanja za “Otvoreno” + “sada” + “blizu mene” (na primjer, “restorani u blizini sada otvoreni”, “trgovine trenutno otvorene u blizini” i “apoteka otvorena u blizini”).
Kada upišemo u naše mobitele nešto poput “sada otvoreno blizu mene”, ono što želimo jest radno vrijeme, točna lokacija i dostupna web lokacija, a ne web sa sporim učitavanjem, zbog kojeg u većini slučajeva, odustajemo od daljnje pretrage i okrećemo se bržim i dostupnijim, relevantnijim informacijama, čitajmo, drugim webovima. 🙂
1-4 Google Data, U.S., July–Dec. 2015 vs. July–Dec. 2017.