Dva noviteta dostupna u Google Ads alatu za pregled i dijagnostiku oglasa

alat za pregled i dijagnostiku oglasa

Alat za pregled i dijagnostiku oglasa (Ad Preview and Diagnosis Tool) vam pomaže da vidite koji se oglasi prikazuju za vašu ključnu riječ.

Možete unijeti pojam za pretraživanje i dobiti preview kako stranica rezultata Google pretraživanja izgleda korisnicima tj. kako se vaši oglasi prikazuju/izgledaju na njoj.

Bolje upotrijebiti alat za pregled i dijagnostiku oglasa, a ne izvršiti stvarnu pretragu na Googleu, jer to neće utjecati na mjerne podatke oglasa (poput impresija, CTRa, a uz to nećete potrošiti kunu, dvije, klikanjem na stvarni oglas, jedino ako baš u stvarnom vremenu/okruženju, želite vidjeti vodi li vas oglas na definirani landing page koji ste baš uredili za novu kampanju:)).

Ako se vaši oglasi ne prikazuju, alat za pregled i dijagnostiku oglasa također dijagnosticira razlog.

Pogledajte koji se oglasi prikazuju za određenu publiku

Do sada se alat za pregled i dijagnostiku oglasa mogao upotrebaljavati da biste pregledali oglase prema pojmu za pretraživanje i iste filtrirali prema lokaciji, jeziku i uređaju. Međutim, publika (audience) se nije mogla filtrirati.

Sada alat za pregled i dijagnostiku oglasa podržava pretragu publike. Možete kliknuti widget “Publika/Audience” da biste odabrali željeni popis publike.

Ako upotrebljavate postavku “Ciljanje” (prethodno nazvanu “Ciljanje i licitacija/Target and bid”) u svojim kampanjama, moći ćete vidjeti koji se oglasi prikazuju za određenu publiku.

Ako upotrebljavate postavku “Promatranja” (prethodno nazvan “Samo licitacija/Bid only”), možete vidjeti kako će se vaš oglas prikazati na višim ili nižim pozcijama stranice, a na temelju vaših licitacija za određenu publiku.

alat za pregled i dijagnostiku oglasa

Od sada oglase možete korigirati kroz sam alat za pregled i dijagnostiku oglasa

Ako se vaši oglasi ne prikazuju, alat za pregled i dijagnostiku oglasa također pokazuje razlog. Prije je bila sitaucija, nakon što ste detektirali problem, trebali ste se ‘kretati’ kroz svoj račun kako biste izvršili potrebne izmjene da bi se vaši korigirani oglasi počeli prikazivali.

Sada ćete moći riješiti probleme izravno unutar samog alata, počevši od prilagodbi na proračunima samih kampanja. Ako razlog zbog kojeg se oglas/i ne prikazuje/u ‘leži’ u budžetu odnosno proračunu, jednostavno kliknite “Uredi proračun/Edit budget” i korigirajte proračun izravno iz alata za pregled i dijagnostiku oglasa.

alat za pregled i dijagnostiku oglasa

 

alat za pregled i dijagnostiku oglasa

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ostale objave

Globalni digitalni izvještaj za 2018.

Digitalni izvještaj za 2018. – više od 4 miljarde ljudi koristi se Internetom Globalni Digitalni izvještaj za 2018., kojeg provode…

Pročitajte više
Stigao novi redizajnirani Gmail

Stigao novi redizajnirani Gmail

Tijekom današnjeg dana dobivamo novu verziju popularnog gmail-a, tvrde iz Googlea Povjerljivi način rada novog gmail-a Gmail uvodi tzv. Confidential…

Pročitajte više
Kliknite na, Facebook 'Aplikacije i web mjesta' i provjerite s kim ste dijelili svoje podatke

Provjerite s kojim aplikacijama ste dijelili vaše podatke putem Facebooka

Kliknite na, Facebook ‘Aplikacije i web mjesta’ Sve informacije koje objavite na društvenim mrežama, kao što je Facebook, naizgled bezopasne…

Pročitajte više
Googleova tražilica od sada prvo čita web stranice za mobitele

Googleova tražilica od sada prvo ‘čita’ mobilne web stranice – provjerite Google Search Consolu

Mobile first indexing Google je s 30. travnjom 2018., počeo slati obavijesti webmasterima putem Google search console, u kojima je…

Pročitajte više
LinkedIN slavi 15. rođendan

LinkedIN slavi 15. rođendan :)

Prije 15 godina, u dnevnoj sobi, rodio se LinkedIN 🙂 LinkedIN Suosnivač i potpredsjednik za razvoj proizvoda Allen Blue, izjavio…

Pročitajte više

Ostali članci

wavo

DigitalSpot
Politika Privatnosti

Politika privatnosti i uvjeti korištenja osobnih podataka. Saznajte Više