Preko 80% kupaca proizvode pretražuju online, a kupnju obavljaju u trgovini

online

Za tehnološke proizvode, preko 50%  kupaca koristilo je svoje mobilne telefone za istraživanje prije fizičkog pregleda unutar trgovine

U istraživanju koje su proveli Google CEE i IPSOS ispitano je 4,200 potrošača kroz četiri kategorije proizvoda i usluga – laptop, TV, ugovor o mobilnoj telefoniji, te odjeća i obuća.

Studija se fokusirala na korisnike Interneta starije od 16 godina u Poljskoj, Ukrajini, Grčkoj i Češkoj koji su nedavno kupili jedan od navedenih proizvoda ili usluga.

Premošćivanje offline i online razmišljanja

Offline i online aktivnost naglašavaju ionako kompleksnu situaciju. Moderni se potrošači neprimjetno prebacuju iz fizičkog u digitalni svijet i obrnuto, tako da čak i ako obave kupovinu u trgovini, postoje izgledi da su prethodno obavili online istraživanje.

U prosjeku se svega 11% potrošača može smatrati isključivo „online potrošačima“, dok ih se 12% može označiti kao „offline potrošači“, za što je zaslužna kategorija odjeće i obuće – kod potrošačke elektronike, isključive offline kupnje su puno rjeđe.

Usporedite ovo s ogromnim brojem potrošača – za većinu proizvoda preko 80% – koji se odlučuju na online istraživanje i offline kupnju, ili obrnuto.

online

Stvaranje cjelovite slike

Usprkos kompleksnosti, putovanje modernog potrošača može se raščlaniti na trenutke koji otkrivaju kako, zašto i gdje ljudi donose odluke o kupnji.

Istraživanje je otkrilo da je prosječni raspon dodirnih točaka za sva četiri proizvoda i usluge 2,8, pri čemu laptopi i TV-i imaju mnogo širi raspon.

To ima smisla kada pogledate prosječne troškove i način kako ljudi obično donose odluke o različitim vrstama kupnje.

Potrošači su skloniji uložiti više vremena u istraživanje skupljih kupnji poput laptopa i TV uređaja, tako da se generira više dodirnih točki.

online

 

(Skoro) sve počinje s pretraživanjem

Pretraživanje je postalo sasvim prirodno za potrošače. Ljudi koriste pretraživanje u onim „želim znati“, „želim učiniti“ i „želim kupiti“ trenucima. Za gotovo sve istražene proizvode i usluge, pretraživanje se nalazi na vrhu kao prva dodirna točka za potrošače.

Većina dodirnih točaka jasna je sama po sebi, potrošači odlaze na stranice s usporedbama cijena kako bi pronašli najpovoljnije pogodbe ili pitaju prijatelje za savjet prije kupnje.

Ali, studija je pokazala da potrošači koriste pretraživanje, Youtube i istraživanje unutar trgovine iz raznih razloga.

Ovisno o dodirnoj točki, razlozi se nalaze u rasponu od jednostavnih do najkompleksnijih i višenamjenskih.

Pretraživanje je posebno kompleksno. Ljudi prije poduzimanja radnje koriste pretraživanje radi inspiracije, recenzija, atributa proizvoda i cijena.

online

Put prema kupnji u mobilnocentričnom svijetu

Današnji su potrošači mobilnocentrični. Mobilno ponašanje dodatni je izazov u oslikavanju puteva prema kupnji, ali ono također pruža vrijedne prilike brendovima za povezivanje s potrošačima kroz više dodirnih točki.

Na mobitelu, dodirne se točke ne nadmeću za pozornost potrošača, već ih upotpunjavaju.

Ljudi konzumiraju više medija na mobitelu, što znači da recenzije proizvoda na YouTubeu mogu upotpuniti iskustvo unutar trgovine.

Mobitel je karika koja nedostaje između inspiracije i radnje kada se potrošači prebacuju s online na offline kupnje.

Za tehnološke proizvode, preko 50% ispitanih potrošača koristilo je svoje mobilne telefone za istraživanje prije fizičkog pregleda unutar trgovine.

online

Koja je lekcija svega ovoga? Razmišljajte o raznim uređajima i šaljite konzistentnu poruku, kako online tako i offline. Razmišljajte o vrlo lokalnom ciljanju s poticajnim obavijestima, te pružajte popuste i kupone mobilnim korisnicima dok se nalaze u trgovini kako bi zaključili posao.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ostale objave

Globalni digitalni izvještaj za 2018.

Digitalni izvještaj za 2018. – više od 4 miljarde ljudi koristi se Internetom Globalni Digitalni izvještaj za 2018., kojeg provode…

Pročitajte više
Stigao novi redizajnirani Gmail

Stigao novi redizajnirani Gmail

Tijekom današnjeg dana dobivamo novu verziju popularnog gmail-a, tvrde iz Googlea Povjerljivi način rada novog gmail-a Gmail uvodi tzv. Confidential…

Pročitajte više
Kliknite na, Facebook 'Aplikacije i web mjesta' i provjerite s kim ste dijelili svoje podatke

Provjerite s kojim aplikacijama ste dijelili vaše podatke putem Facebooka

Kliknite na, Facebook ‘Aplikacije i web mjesta’ Sve informacije koje objavite na društvenim mrežama, kao što je Facebook, naizgled bezopasne…

Pročitajte više
Googleova tražilica od sada prvo čita web stranice za mobitele

Googleova tražilica od sada prvo ‘čita’ mobilne web stranice – provjerite Google Search Consolu

Mobile first indexing Google je s 30. travnjom 2018., počeo slati obavijesti webmasterima putem Google search console, u kojima je…

Pročitajte više
LinkedIN slavi 15. rođendan

LinkedIN slavi 15. rođendan :)

Prije 15 godina, u dnevnoj sobi, rodio se LinkedIN 🙂 LinkedIN Suosnivač i potpredsjednik za razvoj proizvoda Allen Blue, izjavio…

Pročitajte više

Ostali članci

wavo

DigitalSpot
Politika Privatnosti

Politika privatnosti i uvjeti korištenja osobnih podataka. Saznajte Više