AdWordsi postaju Adsi, a Double Click i Google Analytics 360 Suite, Google Marketing Platforma!

Google oglasi

Google oglasi dobilo novo carevo ruho: AdWordsi postaju Adsi, a Double Click i Google Analytics 360 Suite, Google Marketing Platforma!

U srijedu, 27. lipnja 2018., Google (u osobi: Sridhar Ramaswamya, Senior Vice President za Ads & Commerce) je objavio, kako nakon cca. 18 godina, Adwordsi odlaze u zasluženu mirovinu.

Naime, ekipa iz Google-a je zaključila da su njihovi produkti i platforme za oglašavanje,  prekomplicirani za današnje potrebe, pa su ih odlučili rebrendirati, nadjenuti im novo ime i ruho, i najvažnije, pojednostaviti.

Google AdWordsi su postali Google oglasi odnosno Adsi

Novi brand Google Adsa predstavlja cijeli niz mogućnosti oglašavanja koje Google danas nudi na partnerskim webovima i aplikacijama, a kako bi pomogli oglašivače povezati s milijardama ljudi koji pretražuju (po mogućnosti upravo  njihove proizvode, usluge, novosti:), gledaju videozapise na  YouTube-u, pretražuju nova mjesta na Google kartama, otkrivaju nove aplikacije na Google Playu.

google oglašavanje

Google predstavlja i novu vrstu kampanja Smart Campaigns. One će biti zadani  način oglašavanja za male tvrtke, a cilj im je da olakšaju sam početak u online oglašavanju.

Smart kampanje radit će po principu Googleove tehnologije strojnog učenja (AI) kako bi s obzirom na postavljeni marketinški cilj, Google mogao optimizirati vizuale, tekst i ciljanje publike za postizanje što više konverzija.

 

Double Click i Google Analytics 360 Suite postaju Google Marketing Platforma

DoubleClick i Google Analytics 360 sada su integrirani pod Googleovom marketinškom platformom kako bi se na jednom mjestu oglašivačima olakšalo planiranje, mjerenje podataka i optimizacija marketinških strategija.

google oglašavanje

 

Kako su izjavili u Googleu, inspiracija za spajanjem DoubleClicka i Analytics 360 stigla je od samih korisnika koji su samoinicijativno integrirali ova dva proizvoda zbog čega su imali i puno bolje rezultate.

Google, kao dio nove Marketing Platforme najavljuje Display&Video 360 u kojem spaja značajke iz DoubleClick Bid Managera, Campaign Managera, Studio i Audience Centera, a sve s ciljem da olakša kreiranje i vođenje marketinških kampanja na jednom mjestu.

Sve ćete ove promjene moći vidjeti sredinom srpnja 2018., a sam Ramaswamy kaže da ovdje promjenama nije kraj. Google će se usredotočiti na poboljšanje oglašavanja na YouTubeu jer misli da postoji još mnogo prostora za poboljšanje, a za sve ostale novosti moći ćemo čuti 10. srpnja na Google Marketing Liveu

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ostale objave

Globalni digitalni izvještaj za 2018.

Digitalni izvještaj za 2018. – više od 4 miljarde ljudi koristi se Internetom Globalni Digitalni izvještaj za 2018., kojeg provode…

Pročitajte više
Stigao novi redizajnirani Gmail

Stigao novi redizajnirani Gmail

Tijekom današnjeg dana dobivamo novu verziju popularnog gmail-a, tvrde iz Googlea Povjerljivi način rada novog gmail-a Gmail uvodi tzv. Confidential…

Pročitajte više
Kliknite na, Facebook 'Aplikacije i web mjesta' i provjerite s kim ste dijelili svoje podatke

Provjerite s kojim aplikacijama ste dijelili vaše podatke putem Facebooka

Kliknite na, Facebook ‘Aplikacije i web mjesta’ Sve informacije koje objavite na društvenim mrežama, kao što je Facebook, naizgled bezopasne…

Pročitajte više
Googleova tražilica od sada prvo čita web stranice za mobitele

Googleova tražilica od sada prvo ‘čita’ mobilne web stranice – provjerite Google Search Consolu

Mobile first indexing Google je s 30. travnjom 2018., počeo slati obavijesti webmasterima putem Google search console, u kojima je…

Pročitajte više
LinkedIN slavi 15. rođendan

LinkedIN slavi 15. rođendan :)

Prije 15 godina, u dnevnoj sobi, rodio se LinkedIN 🙂 LinkedIN Suosnivač i potpredsjednik za razvoj proizvoda Allen Blue, izjavio…

Pročitajte više

Ostali članci

wavo

DigitalSpot
Politika Privatnosti

Politika privatnosti i uvjeti korištenja osobnih podataka. Saznajte Više