Taxi Stari Grad Hvar

Taxi Stari Grad Hvar

U ljetnoj sezoni na Hvaru konkurencija u taxi prijevozu je visoka, a prosječna stopa posjetitelja koji ostvare upit u ovoj niši kreće se 15–25 %.

Cilj kampanje bio je dovesti što više stvarnih upita putem poziva, WhatsAppa i web forme, uz niži trošak po kontaktu i bolji učinak od tržišnog prosjeka.

Rješenje

Pokrenuli smo ciljane Google oglase usmjerene na mobilne korisnike koji u tom trenutku traže taxi ili transfer na Hvaru.

Oglasi su optimizirani prema dolascima trajekata i ponašanju korisnika, a praćene su sve radnje koje znače stvaran upit – poziv, WhatsApp ili ispunjena web forma.

Kampanje smo definirali i po interesima korisnika, čime smo omogućili booking klijenata iz cijelog svijeta.

Rezultati

54,88 % posjetitelja koji su došli putem naših oglasa napravilo je konkretan upit – gotovo svaka druga interakcija s oglasom dovela je do web upita za transfer.

Više od 7 % svih ljudi koji su vidjeli oglas stupilo je u kontakt, što je znatno iznad prosjeka u niši (obično 2–4 %).

Svi novi upiti u razdoblju kampanje došli su isključivo putem plaćenog oglašavanja, čime je kampanja postala jedini izvor novih rezervacija.

Doseg i demografija Najveći broj upita stigao je iz Splita, Londona, Beča, Pariza, Varšave, Dublina, Ljubljane, Sarajeva i drugih europskih gradova. Kampanja je pokazala da je moguće ciljano dosegnuti globalnu publiku zainteresiranu za transfer na Hvaru, bez obzira na njihovu lokaciju.

CATEGORIES
klijent

Taxi Stari Grad Hvar

DigitalSpot
Politika Privatnosti

Politika privatnosti i uvjeti korištenja osobnih podataka. Saznajte Više