Hotel ZORA, Primošten

Htoel zora, primošten

Primošten Hoteli d.o.o., upravitelj Hotela Zora, postavio je cilj povećanja individualnih online rezervacija na 40% ukupnog broja bookinga, smanjujući ovisnost o garancijskim zakupima.

Ovaj pristup zahtijevao je precizno ciljanje potencijalnih gostiju i povećanje direktnih rezervacija putem vlastitih kanala.

Za postizanje tog cilja, implementirali smo sveobuhvatan digitalni marketing plan, uključujući Google Ads kampanje (Search, Display i remarketing). Kroz Search kampanje optimizirane za ključne termine poput „hotel Primošten” i „ljetovanje Dalmacija”, te Display kampanje s vizualima koji privlače pažnju, ciljali smo korisnike u fazi planiranja odmora.

Korištenjem remarketinga ponovno smo angažirali posjetitelje koji nisu izvršili rezervaciju, potičući ih da dovrše svoj booking.

Rezultat je bio značajan porast direktnih online rezervacija, s uspjehom u postizanju cilja od 40% udjela u ukupnim bookingima, što je smanjilo ovisnost o garancijskim zakupima.

Osim toga, kampanje su dovele do povećanja prometa na web stranici, smanjenja troškova po konverziji i jačanja prepoznatljivosti brenda Hotela Zora na ciljanim tržištima.

CATEGORIES
klijent

Primošten Hoteli d.o.o.

272712620
476249195
DigitalSpot
Politika Privatnosti

Politika privatnosti i uvjeti korištenja osobnih podataka. Saznajte Više