
Htoel zora, primošten
Primošten Hoteli d.o.o., upravitelj Hotela Zora, postavio je cilj povećanja individualnih online rezervacija na 40% ukupnog broja bookinga, smanjujući ovisnost o garancijskim zakupima.
Ovaj pristup zahtijevao je precizno ciljanje potencijalnih gostiju i povećanje direktnih rezervacija putem vlastitih kanala.
Za postizanje tog cilja, implementirali smo sveobuhvatan digitalni marketing plan, uključujući Google Ads kampanje (Search, Display i remarketing). Kroz Search kampanje optimizirane za ključne termine poput „hotel Primošten” i „ljetovanje Dalmacija”, te Display kampanje s vizualima koji privlače pažnju, ciljali smo korisnike u fazi planiranja odmora.
Korištenjem remarketinga ponovno smo angažirali posjetitelje koji nisu izvršili rezervaciju, potičući ih da dovrše svoj booking.
Rezultat je bio značajan porast direktnih online rezervacija, s uspjehom u postizanju cilja od 40% udjela u ukupnim bookingima, što je smanjilo ovisnost o garancijskim zakupima.
Osim toga, kampanje su dovele do povećanja prometa na web stranici, smanjenja troškova po konverziji i jačanja prepoznatljivosti brenda Hotela Zora na ciljanim tržištima.




Digitalne usluge za rast Vašeg poslovanja.
©️DigitalSpot 2025. Sva prava pridržana