InfoVersicherung, Švicarska

InfoVersicherung, Švicarska

Švicarska je zemlja...ok, svi znamo:). Osim vrhunskih satova, sireva, prirodnih ljepota i Rogera Federera, zemlja je to poduzetničkog duha u globalnim okvirima. Takvo je upravo i tržište zdravstvenih osiguranja, gdje su pozicionirane globalne i renomirane kompanije. Za klijenta je trebalo utvrditi volumene potražnje za zdrastvena osiguranja, te se zaključilo logično, kako je tržište izuzetno kompetitivno, drugim riječima, izuzetno skupo u kontekstu digitalnog spektra oglašavanja. Kada znate da su konkuretni, s gotovo neograničenim budžetima, tada znate da su voljni platiti cijenu klika na oglas i do 80 CHF, da, onih "nesretnih" švicarskih franaka, što bi na današnji dan konverzije valute bio iznos od cca. 560 kuna.

Google Ads kampanjama osigurali smo kvalitetne konverzijske stope, odnosno broj klijenata koji su se prijavljivali putem weba, kako bi za sebe ili/i obitelj osigurali što povoljnije premije zdravstvenog osiguranja. design, including front-end development which we consider to be an integral part.

Podijeli:)