YouTube

14 godina YouTubea

14 godina YouTubea i 14 nezaboravnih trenutaka na YouTubeu

14 nezaboravnih trenutaka na YouTubeu

Od svog osnutka, YouTube je izrastao u odredište gdje ljudi pronalaze i gledaju ono što najviše vole – bez obzira gdje se nalaze. Da bismo bolje razumjeli što pokreće ljude iz cijelog svijeta da gledaju videozapise na mreži, donosimo popis od 14 nezaboravnih trenutaka na YouTubeu iz 14-godišnje povijesti YouTubea.

Ukoliko Vam se dokument ne prikazuje, refreshajte OVDJE.

Izvori (12)

Prvi video ikada postavljen na YouTube

Prvi video ikada postavljen na YouTube

Prvi video ikada postavljen na YouTube, uploadan je na današnji dan, sada već poodmakle 2005. godine.

Radilo se o privatnom snimku, jednog od suosnivača YouTubea Jaweda Karima, koji je snimio u zoološkom vrtu. Da ne kažemo, pa ćemo napisati:), povijesni video naziva ‘Me at the zoo’ u trenutku pisanja teksta, broji 66.381.971 milijuna pregleda.

U 19 sekundnom videu,  Jawed govori o slonovoj surli. Točan datum i trenutak postavljanja videa bio je 23. travnja 2005. u 20 sati i 27 minuta. Snimio ga je profesor Yakov Lapitsky u zoološkom vrtu u San Diegu.

Vjerojatno ste kao i većina nas, pogledali na stotine isječaka na YouTubeu pa se ovdje možete prisjetiti, a oni mlađi možda i prvi put pogledati i nulti,  prvi video ikada postavljen na YouTube.

 

Efikasno oglašavanje na YouTubeu

Efikasno oglašavanje na YouTubeu

Pretvorite pažnju korisnika u akciju

Efikasno oglašavanje na YouTubeu zna biti vrlo izazovno za oglašivače. Kako pažnju korisnika pretvoriti u konkretnu akciju, kupnju, dolazak u našu trgovinu, on-line kupnju?

U konstantnom, da ne kažemo svakodnevnom razvoju digitalnih medijskih formi, postizanje/dostizanje rezultata može biti složeno, osobito kada je riječ o online videozapisima.

Uvidi i preporuke za efikasno oglašavanje na YouTubeu u priloženom dokumentu potkrijepljeni su istraživanjima, kao i studije slučaja iz najuspješnijih YouTube kampanja.

Bez obzira na to želite li potaknuti svijest/awareness, razmatranje/consideration, konverziju, moći ćete pronaći savjete i smjernice koje će vam pomoći u ostvarivanju rezultata na YouTube-u.

Ukoliko Vam se dokument ne prikazuje, refreshajte OVDJE.

 

Najgledaniji YouTube video leaderboard oglasi u 2018. godini

Najgledaniji YouTube video leaderboard oglasi u 2018.oj godini

YouTube video leaderboard oglasi: TOP najgledanijih u 2018.oj godini

1.YouTube Music: Open the world of music. It’s all here.

Brand:YouTube Music

Creative Agency: Industry PDX
Media: Agency Essence & PHD

2.OPPO F7 – Real Support Makes Real Hero

Brand: OPPO F7

Creative Agency: Oppo Inhouse Creative team
Media Agency: OPPO

3.Nike – Dream Crazy

Brand: Nike

Creative Agency: Wieden & Kennedy
Media Agency: SapientRazorfish

4.Turkish Airlines: Safety Video with The LEGO Movie Characters

Brand: Turkish Airlines

Creative Agency: Warner Bros.
Media Agency: People Initiative

5.Groupon 2018 Super Bowl Commercial | “Who Wouldn’t”

Brand: Groupon

Creative Agency: O’Keefe Reinhard & Paul

6.Gatorade | Heart of a Lio

Brand: Gatorade

Creative Agency: TBWA\CHIAT\DAY Los Angeles
Media Agency: OMD & Resolution Media

7.Rescue Blue the Dinosaur – LEGO Jurassic World – Pick Your Path

Brand: The LEGO Group

Creative Agency: Advance
Media Agency: Initiative

Eksplozija latinske muzike na YouTubeu 2018.

Eksplozija latinske muzike na YouTubeu 2018.

2018.-ta broji svoje posljednje dane, pa je red da se svedu ‘računi’:), barem na ono što se od muzike slušalo i gledalo na YouTube-u. Nakon što je 2017.-u poharao uragan zvan “Despacito”, eksplozija latinske muzike na YouTubeu 2018. izdominirala je i godinu na zalasku.

Od 10 najgledanijih/najslušanijih videa, 8 pripada latino ritmovima. Naš readability score, po SEO Yoast standardima biti će u crvenom, no glazba je za slušanje, a pisanje ćemo ostaviti za bolja vremena:), pa stoga krenimo gledati i slušati. Uživajte!