YouTube

14 godina YouTubea

14 godina YouTubea i 14 nezaboravnih trenutaka na YouTubeu

14 nezaboravnih trenutaka na YouTubeu


Od svog osnutka, YouTube je izrastao u odredište gdje ljudi pronalaze i gledaju ono što najviše vole – bez obzira gdje se nalaze. Da bismo bolje razumjeli što pokreće ljude iz cijelog svijeta da gledaju videozapise na mreži, donosimo popis od 14 nezaboravnih trenutaka na YouTubeu iz 14-godišnje povijesti YouTubea.

Ukoliko Vam se dokument ne prikazuje, refreshajte OVDJE.

Izvori (12)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Prvi video ikada postavljen na YouTube

Prvi video ikada postavljen na YouTube


Prvi video ikada postavljen na YouTube, uploadan je na današnji dan, sada već poodmakle 2005. godine.

Radilo se o privatnom snimku, jednog od suosnivača YouTubea Jaweda Karima, koji je snimio u zoološkom vrtu. Da ne kažemo, pa ćemo napisati:), povijesni video naziva ‘Me at the zoo’ u trenutku pisanja teksta, broji 66.381.971 milijuna pregleda.

U 19 sekundnom videu,  Jawed govori o slonovoj surli. Točan datum i trenutak postavljanja videa bio je 23. travnja 2005. u 20 sati i 27 minuta. Snimio ga je profesor Yakov Lapitsky u zoološkom vrtu u San Diegu.

Vjerojatno ste kao i većina nas, pogledali na stotine isječaka na YouTubeu pa se ovdje možete prisjetiti, a oni mlađi možda i prvi put pogledati i nulti,  prvi video ikada postavljen na YouTube.

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Efikasno oglašavanje na YouTubeu

Efikasno oglašavanje na YouTubeu

Pretvorite pažnju korisnika u akciju

Efikasno oglašavanje na YouTubeu zna biti vrlo izazovno za oglašivače. Kako pažnju korisnika pretvoriti u konkretnu akciju, kupnju, dolazak u našu trgovinu, on-line kupnju?

U konstantnom, da ne kažemo svakodnevnom razvoju digitalnih medijskih formi, postizanje/dostizanje rezultata može biti složeno, osobito kada je riječ o online videozapisima.

Uvidi i preporuke za efikasno oglašavanje na YouTubeu u priloženom dokumentu potkrijepljeni su istraživanjima, kao i studije slučaja iz najuspješnijih YouTube kampanja.

Bez obzira na to želite li potaknuti svijest/awareness, razmatranje/consideration, konverziju, moći ćete pronaći savjete i smjernice koje će vam pomoći u ostvarivanju rezultata na YouTube-u.

Ukoliko Vam se dokument ne prikazuje, refreshajte OVDJE.

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Najgledaniji YouTube video leaderboard oglasi u 2018. godini

Najgledaniji YouTube video leaderboard oglasi u 2018.oj godini

YouTube video leaderboard oglasi: TOP najgledanijih u 2018.oj godini

1.YouTube Music: Open the world of music. It’s all here.

Brand:YouTube Music

Creative Agency: Industry PDX
Media: Agency Essence & PHD

2.OPPO F7 – Real Support Makes Real Hero

Brand: OPPO F7

Creative Agency: Oppo Inhouse Creative team
Media Agency: OPPO

3.Nike – Dream Crazy

Brand: Nike

Creative Agency: Wieden & Kennedy
Media Agency: SapientRazorfish

4.Turkish Airlines: Safety Video with The LEGO Movie Characters

Brand: Turkish Airlines

Creative Agency: Warner Bros.
Media Agency: People Initiative

5.Groupon 2018 Super Bowl Commercial | “Who Wouldn’t”

Brand: Groupon

Creative Agency: O’Keefe Reinhard & Paul

6.Gatorade | Heart of a Lio

Brand: Gatorade

Creative Agency: TBWA\CHIAT\DAY Los Angeles
Media Agency: OMD & Resolution Media

7.Rescue Blue the Dinosaur – LEGO Jurassic World – Pick Your Path

Brand: The LEGO Group

Creative Agency: Advance
Media Agency: Initiative

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Eksplozija latinske muzike na YouTubeu 2018.

Eksplozija latinske muzike na YouTubeu 2018.

2018.-ta broji svoje posljednje dane, pa je red da se svedu ‘računi’:), barem na ono što se od muzike slušalo i gledalo na YouTube-u. Nakon što je 2017.-u poharao uragan zvan “Despacito”, eksplozija latinske muzike na YouTubeu 2018. izdominirala je i godinu na zalasku.

Od 10 najgledanijih/najslušanijih videa, 8 pripada latino ritmovima. Naš readability score, po SEO Yoast standardima biti će u crvenom, no glazba je za slušanje, a pisanje ćemo ostaviti za bolja vremena:), pa stoga krenimo gledati i slušati. Uživajte!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •