Google oglašavanje

Google oglasi

AdWordsi postaju Adsi, a Double Click i Google Analytics 360 Suite, Google Marketing Platforma!

Reading Time: 2 minutes

Google oglasi dobilo novo carevo ruho: AdWordsi postaju Adsi, a Double Click i Google Analytics 360 Suite, Google Marketing Platforma!

U srijedu, 27. lipnja 2018., Google (u osobi: Sridhar Ramaswamya, Senior Vice President za Ads & Commerce) je objavio, kako nakon cca. 18 godina, Adwordsi odlaze u zasluženu mirovinu.

Naime, ekipa iz Google-a je zaključila da su njihovi produkti i platforme za oglašavanje,  prekomplicirani za današnje potrebe, pa su ih odlučili rebrendirati, nadjenuti im novo ime i ruho, i najvažnije, pojednostaviti.

Google AdWordsi su postali Google oglasi odnosno Adsi

Novi brand Google Adsa predstavlja cijeli niz mogućnosti oglašavanja koje Google danas nudi na partnerskim webovima i aplikacijama, a kako bi pomogli oglašivače povezati s milijardama ljudi koji pretražuju (po mogućnosti upravo  njihove proizvode, usluge, novosti:), gledaju videozapise na  YouTube-u, pretražuju nova mjesta na Google kartama, otkrivaju nove aplikacije na Google Playu.

google oglašavanje

Google predstavlja i novu vrstu kampanja Smart Campaigns. One će biti zadani  način oglašavanja za male tvrtke, a cilj im je da olakšaju sam početak u online oglašavanju.

Smart kampanje radit će po principu Googleove tehnologije strojnog učenja (AI) kako bi s obzirom na postavljeni marketinški cilj, Google mogao optimizirati vizuale, tekst i ciljanje publike za postizanje što više konverzija.

 

Double Click i Google Analytics 360 Suite postaju Google Marketing Platforma

DoubleClick i Google Analytics 360 sada su integrirani pod Googleovom marketinškom platformom kako bi se na jednom mjestu oglašivačima olakšalo planiranje, mjerenje podataka i optimizacija marketinških strategija.

google oglašavanje

 

Kako su izjavili u Googleu, inspiracija za spajanjem DoubleClicka i Analytics 360 stigla je od samih korisnika koji su samoinicijativno integrirali ova dva proizvoda zbog čega su imali i puno bolje rezultate.

Google, kao dio nove Marketing Platforme najavljuje Display&Video 360 u kojem spaja značajke iz DoubleClick Bid Managera, Campaign Managera, Studio i Audience Centera, a sve s ciljem da olakša kreiranje i vođenje marketinških kampanja na jednom mjestu.

Sve ćete ove promjene moći vidjeti sredinom srpnja 2018., a sam Ramaswamy kaže da ovdje promjenama nije kraj. Google će se usredotočiti na poboljšanje oglašavanja na YouTubeu jer misli da postoji još mnogo prostora za poboljšanje, a za sve ostale novosti moći ćemo čuti 10. srpnja na Google Marketing Liveu

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
adwords promotivni kupon

Google AdWords promotivni kupon u iznosu do 600 kuna

Reading Time: 2 minutes

Google AdWords promotivni kupon u iznosu do 600 kuna iskoristite SADA. Želimo vam pomoći u oglašavanju s Google AdWords/Ads bonus promocijom.

Ponuda Traje Još:

Vaš Google AdWords promotivni kupon možete zatražiti OVDJE

Napomena/Način funkcioniranja Bonusa:

Poznati i kao kuponi ili vaučeri, novčani krediti mogu se dodati na račun oglašivača kada ispuni potrebne kriterije. Google ili njegovi partneri povremeno će nuditi promotivne kupone kako bi potaknuli nove oglašivače da se uključe u Google Ads.

Većina se kodova mora primijeniti u roku od 14 dana od izrade Google Ads računa.

Google ne prihvaća i ne zamjenjuje istekle promotivne kupone.

Ponuda je važeća za korisnike s adresom za naplatu u sljedećim zemljama:

Zemlje:
Algeria Argentina Australia Austria Bahrain Belarus Belgium Bolivia Bosnia & Herzegovina Brazil Bulgaria Canada Chile Colombia Costa Rica Croatia Cyprus Czechia Denmark Dominican Republic Ecuador Egypt El Salvador Estonia Finland France Germany Greece Guatemala Honduras Hong Kong Hungary Iceland India Indonesia Ireland Israel Italy Japan Jordan Kazakhstan Kuwait Latvia Lebanon Libya Lithuania Luxembourg Malaysia Malta Mexico Montenegro Morocco Netherlands New Zealand Nicaragua North Macedonia Norway Oman Pakistan Palestine Panama Paraguay Peru Philippines Poland Portugal Puerto Rico Qatar Romania Russia Saudi Arabia Serbia Singapore Slovakia Slovenia South Africa South Korea Spain Sri Lanka Sweden Switzerland Taiwan Thailand Tunisia Turkey Ukraine United Arab Emirates United Kingdom United States Uruguay Venezuela Vietnam

Promotivni kodovi različito funkcioniraju s različitim postavkama plaćanja, kao što su automatska ili ručna plaćanja.

Da biste upotrebljavali promotivne kodove, vaš račun mora zadovoljiti određene kriterije. Uvjeti i odredbe za određenu ponudu razlikuju se ovisno o promociji, stoga obavezno provjerite pojedinosti u promotivnom materijalu.

Odredbe i uvjeti vezani uz online oglašivačke kupone:

Ispunjavate uvjete za promotivni bonus (a) ako ste novi korisnik Google Adsa i vaše prvo pojavljivanje oglasa posluženo je s vašeg prvog Google Ads računa u razdublju ne duljem od 14 dana od unosa promotivnog koda; ili (b) ako ste postojeći korisnik Google Adsa i omogućite novu značajku ili proizvod u Google Adsu ili ponovno aktivirate neaktivni račun, u skladu s odredbama Googlea u vaučeru. Primjenjivi uvjet koji je potrebno zadovoljiti naveden je u ponudi koju primite od Googlea.

Oglašivačima će biti naplaćeni svi troškovi oglašavanja koji premašuju iznos promotivnog koda. Oglašivači mogu obustaviti svoje oglase u bilo kojem trenutku prije nego se iznos promotivnog koda potroši ako ne žele snositi dodatne troškove oglašavanja. Oglašivači neće biti obaviješteni u trenutku kada se iznos promotivnog koda potroši.

Ponuda ovisi o odobrenju oglasa, važećoj registraciji i prihvaćanju Uvjeta i odredbi programa Google Ads.

Promotivni kod nije prenosiv i ne može se prodati ili zamijeniti.

Ponuda se može opozvati u bilo kojem trenutku prije njezinog prihvaćanja, iz bilo kojeg razloga, od strane Google Ireland Limited.

Oglašivači su odgovorni za plaćanje svih nastalih poreza.

Jedan promotivni kod po klijentu.

Od vas se može tražiti da prikupite minimalnu količinu troškova oglašavanja te da vam se to uspješno zaračuna prije odobrenja promotivnog kredita.

Korištenje ponude se može ograničiti na opcije automatskog plaćanja.

Ako kreirate svoj Google Ads račun u drukčijoj valuti od one u kojoj je izražena vrijednost vašeg promotivnog koda, stvarni iznos promotivnog koda može biti podložan deviznim fluktuacijama.

Vaša upotreba ovog kupona i/ili iznosa promotivnog koda predstavlja prihvaćanje ovih Uvjeta i odredbi. Ponuda je nevažeća u slučajevima zakonske zabrane.

Na promotivnu ponudu se primjenjuje pravo Ujedinjenog Kraljevstva te su za nju nadležni sudovi Ujedinjenog Kraljevstva.

Ponuda istječe 3 mjeseca nakon izdavanja medija koji je sadržavao vaš kupon ili na datum isteka koji stoji na kuponu (ukoliko ga ima).

Žao nam je zbog toliko pravnog žargona!

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
adwords display

Kako AdWords display kampanje mogu vaš proizvod staviti u negativan kontekst?

Reading Time: 2 minutes

Google AdWords display kampanje mogu i Vaš proizvod staviti u nezahvalan kontekst

Primjer iz prakse oglašavanja putem Google AdWords display kampanja

Oglas proizvoda koji se pojavio u display kampanji na našem najposjećenijem portalu Index hr, dobio je pomalo smiješan (za one koji ugledaju takav oglas) ali i neugodan kontekst po oglašivača, jer očito je riječ bila o površnoj optimizaciji display kampanje.

Slijedi prikaz, koji ima isključivu edukativnu svrhu, a ne ‘prozivanje’ bilo agencije ili oglašivača, ukoliko je izravno radio display kampanju.

display index hr

 

 

 

Da se ovakve stvari ne bi desile/dešavale, treba koristiti najbolje prakse display kampanja, a koje obavezno uključuju negativne keyworde

 

Google AdWords display oglasi prikazuju se na više od dva milijuna web-lokacija i u više od 650.000 aplikacija tako da se vaš oglas može prikazati ondje gdje se nalazi vaša publika, a iz gore navednog primjera, za vaš proizvod/uslugu to može predstavljati i neugodnost.

 

Dosegnite odgovarajuće korisnike

Od milijuna web-lokacija, web-stranica s vijestima i blogova do Google web-lokacija kao što su Gmail i YouTube, Google prikazivačka mreža doseže 90% internetskih korisnika diljem svijeta.

Uz specijalizirane opcije za ciljanje, ključne riječi, demografiju i remarketing, možete potaknuti korisnike da primijete vašu robnu marku, pregledaju vaše ponude i poduzmu radnju.

Uvijek se poboljšavajte

Izmjerite rezultate svojih oglasa i saznajte koja publika ima najbolji odaziv. Bez obzira na to želite li povećati prodaju ili privući više poziva, AdWords vam pomaže da izmjerite uspješnost kampanje tako da možete unijeti izmjene i ostvariti svoje ciljeve.

 

Prepustite zato svoje kampanje certificiranim Google profesionalcima. Digitalac.hr je tu za vas, da čuva vas i vrijednost vaših cijenjenih proizvoda/usluga, od nespretno setiranih kampanja.

p.s

Naš najčitaniji news portal Index.hr nema nikakve utjecaje na prikaz ovakvih oglasa, samo napomena, riječ je o kontekstualnom oglasu unutar Google AdSense mreže publishera #digitalnimarketing #googledisplay #marketing #internetmarketing #display #adwords Adria.hr

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Google noviteti u Adwordsima, Analitici i ostalim platformama, doznajemo uživo, 10. srpnja 2018.

Google noviteti uživo na Google Marketing Live 2018.

Reading Time: < 1 minute

Google noviteti u Adwordsima, Analitici i ostalim platformama, doznajemo uživo, 10. srpnja 2018.

Google noviteti biti će predstavljeni na  GoogleMarketingLive 2018. – sve novo u Adwordsima, Analitici i ostalim Google platformama, doznajemo uživo, 10. srpnja 2018. Live stream putem: Inside AdWords Bloga, DoubleClick Bloga ili Google Analytics Bloga. Free registracija na: https://bit.ly/2wVrlNN

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

APEL GRAĐANIMA, COVID-19

#OSTANIMOODGOVORNI Čuvajmo naše zdravlje i zdravlje naših bližnjih! U SLUČAJU SIMPTOMA KORONAVIRUSA Simptomi: kašalj, grlobolja, curenje iz nosa, temperatura, glavobolja, otežano disanje, drhtavica. Izolirajte se od najbližih i nazovite svoga liječnika obiteljske medicine, koji će vam dati upute za daljnje postupanje te, prema potrebi, kontaktirati nadležnog epidemiologa. Besplatni Telefon: 0800 9999