Google oglašavanje

aktualno

Koristite remarketing za povećanje prodaje usluga i proizvoda

Reading Time: 3 minutes

O remarketingu

Remarketing pokazuje oglase korisnicima koji su posjetili vašu web-lokaciju ili upotrebljavali vašu mobilnu aplikaciju. Na primjer, kad korisnici napuste vašu web-lokaciju bez izvršavanja kupnje, pomoću remarketinga možete se ponovno povezati s njima prikazivanjem relevantnih oglasa na različitim uređajima.

Remarketing

Prednosti

Bez obzira na to je li vam cilj povećanje prodaje, povećanje broja registracija ili promicanje svijesti o robnoj marki, remarketing može biti dio strategije oglašavanja.

  1. Pristupite korisnicima kada je najvjerojatnije da će kupiti: možete doseći korisnike koji su već stupili u interakciju s vašom tvrtkom. Možete im oglašavati dok pretražuju druge web-lokacije i koriste druge mobilne aplikacije.
  2. Popisi usredotočeni na vaše oglašavanje: stvorite popise za remarketing za određene slučajeve. Na primjer, popisi ciljani na korisnike koji su nešto dodali u svoju košaricu za kupnju, ali nisu dovršili transakciju.
  3. Doseg velikih razmjera: korisnike na svojim popisima za remarketing možete dosegnuti na različitim uređajima i pregledavaju dva milijuna web-lokacija i mobilnih aplikacija.
  4. Učinkovito određivanje cijena: možete izraditi visoko učinkovite kampanje za remarketing pomoću automatskog licitiranja. Licitiranje u stvarnom vremenu izračunava optimalnu licitaciju za korisnika koji pregledava vaš oglas, što vam omogućuje pobjedu na dražbi oglasa uz najbolju moguću cijenu. Upotreba Googleove dražbe ne iziskuje nikakav dodatan trošak.
  5. Jednostavna izrada oglasa: besplatno izradite tekstualne, slikovne i videooglase pomoću Galerije oglasa. Kombinirajte dinamičku kampanju za remarketing s izgledima galerije oglasa da biste izradili sjajne oglase za sve proizvode i servise.
  6. Statistika kampanje: imat ćete izvješća o izvedbi svojih kampanja, o mjestima na kojima se vaši oglasi prikazuju i cijeni koju plaćate.
  7. Olakšajte korisnicima da vas pronađu: prikazujte oglase prethodnim posjetiteljima koji aktivno traže vašu tvrtku na Google pretraživanju.

Načini remarketinga putem Google Adsa

  1. Standardni remarketing: prikažite oglase prethodnim posjetiteljima dok pregledavaju web-lokacije na i upotrebljavaju aplikacije na prikazivačkoj mreži. Saznajte više
  2. Dinamički remarketing: poboljšajte rezultate uz dinamički remarketing koji podiže remarketing na višu razinu pomoću oglasa koji uključuju proizvode ili usluge koje su korisnici pregledali na vašoj web-lokaciji.
  3. Popisi za remarketing za oglase ciljane na pretraživačku mrežu: prikažite oglase dosadašnjim posjetiteljima dok pretražuju proizvode koji su im potrebni na Googleu nakon što napuste vašu web-lokaciju.
  4. Remarketing videozapisa: prikažite oglase korisnicima koji su stupili u interakciju s vašim videozapisima ili YouTube kanalom dok upotrebljavaju YouTube i pregledavaju videozapise, web-lokacije i aplikacije na prikazivačkoj mreži.
  5. Remarketing za popis korisnika: uz uparivanje klijenata prenesite popis podataka o kontaktima koje su vam dali klijenti. Kada su ti korisnici prijavljeni u Google, možete im prikazati oglase za sve Google proizvode.

Automatski izrađeni popisi za remarketing u Google Adsu

Nakon što izradite svoju prvu kampanju za remarketing, Google Ads umjesto vas izrađuje zadane popise za remarketing. Tako možete odmah početi ciljati popise u grupama oglasa. Popularni zadani popisi za remarketing lists koje možete upotrijebiti za prvu kampanju za remarketing:

  1. Svi posjetitelji: ovaj se popis popunjava upotrebom svih vrijednosti iz svih parametara u implementaciji oznaka za remarketing i uključuje “sve korisnike koji su posjetili vašu web-lokaciju”.
  2. Svi korisnici koji su izvršili konverziju: ovaj se popis automatski popunjava pomoću oznake za praćenje konverzija i uključuje “sve korisnike koji su izvršili konverziju na vašoj web-lokaciji”. Ako niste postavili praćenje konverzija, taj će popis biti prazan.
  3. Popis optimiziran za Google Ads: ovo je kombinirani popis koji se sastoji od više publika iz dostupnih izvora publike na jednom popisu za remarketing: Google Ads oznaka, Google Analytics “Svi posjetitelji web-lokacije” i “Svi izvori aplikacije”. Za izradu tog popisa trebate povezati barem jedan izvor podataka na stranici Izvori publike.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Google AdSense

Pretvorite svoju web strast u zaradu

Reading Time: < 1 minute

Nekoliko razloga zašto je gotovo 2 milijuna korisnika odabralo AdSense

Prednosti Google AdSense

Google AdSense oglasi se pregledavaju kako bi se osiguralo da su visoke kvalitete i relevantni za vaš sadržaj ili publiku, čak i kada se pregledavaju na pametnim telefonima i tabletima. Rezultat? Od njih možete ostvariti veću zaradu.

Google AdSense

Vi sve nadzirete na vašem webu

Blokirajte oglase koji vam se ne sviđaju, prilagodite gdje će se oglasi prikazati i odaberite vrste koje najbolje odgovaraju vašoj web-lokaciji.

Prikazuju se samo najbolje plaćeni oglasi

Uključite se u najveću mrežu mrežnih oglašavača koji licitiraju za vaš oglasni prostor kako biste iskoristili sve prednosti svojih oglasa.

Pogledajte priče o uspjesima Google Adsense izdavača

Google AdSense

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Google Ads

Registrirajte se i testirajte beta verziju mobilne aplikacije Google Ads

Reading Time: < 1 minute

Google Ads Mobile App beta signup – Google

Please enter data below to be whitelisted for beta test of new Ads Mobile App. It will be released in upcoming weeks.



  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
google oglašavanje

Koje nam novitete donose novi Google Adsi i platforme?

Reading Time: 2 minutes

Google Ads: novi logo, novi brend i malo umjetne inteligencije (AI) kao cherry on the top 🙂

Google je najavio da novo Google oglašavanje odnosno Google Adsi (umirovljeni AdWordsi od 24.07.2018 i za neke neprežaljeni:)) neće utjecati na izvedbu kampanja i izvještaje. Novi Adsi bit će usmjereni na jednostavnost tzv. Cross channel Google oglašavanja, pa ćemo tako efikasnije mjeriti i povezivati search, display i video kampanje, koje smo sada koristili za naše klijente.

google oglašavanje
Kada bi sveli zajednički nazivnik, Google Adsi nam donose platformu u kojoj možemo pronaći sve ono što se nalazilo u zasluženo umirovljenim AdWordsima (18. godina staža) i ali i funkcije koje će nam ( i vama) olakšati oglašavanje prema ciljanoj publici.



Novi pametni oglasi olakšavaju ciljanje publike

Smart (pametni) oglasi i kampanje za ciljeve mogu imati cijeli dijapazon istih, od prikupljanja telefonskih poziva, online kupnje, pa sve do posjeta offline trgovini.Tomu je razlog, jer prema Googleovim riječima (a Googleovim riječima vjerujemo), 90% vlasnika malih poduzeća navodi da su njihovi najčešći ciljevi oglašavanja skupljanje telefonskih poziva, posjet trgovini ili online kupnja, pa je Google kao dobar komunikator sve dobro poslušao i učinio što jednostavnijim vođenje ovakvih tipova kampanja.

Izradu nove kampanje pomoću Smart oglasa započinjete odabirom ciljeva koji su najprikladniji za vaše poslovanje. Za jednu kampanju možete odabrati više ciljeva prema kojima će Google izraditi strateški plan prema kojem će ciljati korisnike koji će najbolje reagirati na vaš oglas.

Google oglašavanje tj. Adsi se snažno orijentiraju na YouTube kampanje tzv. TrueView action oglase

Svaki dan se pogleda više od milijardu sati videozapisa na YouTubeu, što je podatak koji ne možemo u glavi niti zamisliti. A uz to, 91% korisnika pametnih telefona kupi ili planira kupiti proizvod nakon što su vidjeli videooglas. E taj podatak već možemo zamisliti s osmijehom na licu, koji govori, ovo je naša prilika.

Google je tako uveo:

  • TrueView for reach (doseg) pomoću koje s CPM licitiranjem dosežete veći broj korisnika
  • TrueView for action (akciju) pomoću kojim plasirate videooglase onim korisnicima koji su nedavno pretraživali vaše proizvode ili usluge
  • Google je uz TrueView oglase nedavno najavio novu strategiju pametnih licitacija (Smart Bidding), nazvanu Maximize Lift. Maximize Lift će pomoći oglašivačima da dođu do korisnika koji će najvjerojatnije tražiti brend nakon gledanja videooglasa.



  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Gdje mogu kupiti u blizini

Gdje mogu kupiti u blizini?

Reading Time: 2 minutes

Pretraživanje pojmova, ‘gdje mogu kupiti u blizini’, na mobitelima poraslo za više od 500 %

Svakodnevno se prilagođavamo napretku tehnologije pretraživanja i ujedno koristimo prednosti takve prilagodbe.

Koliko smo se puta zatekli s mobitelom u rukama, tražeći najbliže mjesto gdje možemo obaviti neku kupnju, sada i odmah. 🙂

Pretraživanje pojmova, ‘gdje mogu kupiti u blizini’, na mobitelima poraslo je za više od 500% tijekom posljednje 2 godine.

Vrlo vjerojatno ćemo na mobitelima pretraživati pojmove poput primjerice: “gdje mogu kupiti poštanske marke ili biljege u blizini” ili “gdje kupiti vinilne ploče u blizini” .1 “U blizini” više nije samo pojam kojem želimo pronaći određeno mjesto.

Sada želimo naći točno određenu stvar, u našoj blizini, i u određenom vremenu, a to je sada i odmah.

Gdje mogu kupiti u blizini



Upravo ovdje, upravo sada

Od planiranja, primjerice, našeg putovanja, ljetovanja, do pretraživanja tvrtki u kojima vidimo “otvareni sada” do istog dana isporuke, koristimo pretragu kako bi pronašli odgovore na naše neposredne potrebe.

I sve više i više, vidimo ovu osjetljivost u kombinaciji s lokalnim namjerama.

 

U protekle dvije godine bilježi se 150 % rast mobilnih pretraživanja za “___ u blizini sada” (na primjer, “hrana u blizini sada”, “benzinska postaja u blizini” i “isporuka u blizini, sada otvorena”).

900%  rast mobilnih pretraživanja za “___ kod mene danas / večeras” (npr.  “jeftini hoteli u blizini večeras” i “filmovi koji se prikazuju u blizini danas”).

200%  rast mobilnih pretraživanja za “Otvoreno” + “sada” + “blizu mene” (na primjer, “restorani u blizini  sada otvoreni”, “trgovine trenutno otvorene u blizini” i “apoteka otvorena u blizini”).

Gdje mogu kupiti u blizini

 

Kada upišemo u naše mobitele nešto poput “sada otvoreno blizu mene”, ono što želimo jest radno vrijeme, točna lokacija i dostupna web lokacija, a ne web sa sporim učitavanjem, zbog kojeg u većini slučajeva, odustajemo od daljnje pretrage i okrećemo se bržim i dostupnijim, relevantnijim informacijama, čitajmo, drugim webovima. 🙂

Gdje mogu kupiti u blizini

1-4 Google Data, U.S., July–Dec. 2015 vs. July–Dec. 2017.



  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

APEL GRAĐANIMA, COVID-19

#OSTANIMOODGOVORNI Čuvajmo naše zdravlje i zdravlje naših bližnjih! U SLUČAJU SIMPTOMA KORONAVIRUSA Simptomi: kašalj, grlobolja, curenje iz nosa, temperatura, glavobolja, otežano disanje, drhtavica. Izolirajte se od najbližih i nazovite svoga liječnika obiteljske medicine, koji će vam dati upute za daljnje postupanje te, prema potrebi, kontaktirati nadležnog epidemiologa. Besplatni Telefon: 0800 9999